۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
سکه گران نشد

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان است.

به گزارش صدای بورس، امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۹۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۹۲ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۳.۲۰۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم ۱۲.۹۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۷.۳۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۴.۳۰۰.۰۰۰
سکه گرمی ۲.۶۵۰.۰۰۰
اونس جهانی یک هزار و۸۹۳دلار و ۷۳ سنت
طلای ۱۸ عیار ۱.۲۹۲.۷۰۰

کد خبر 451197

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •   بانک‌ها از بازار خارج می‌شوند؟

    گزارش تخلف بانکی جدید

    بانک‌ها از بازار خارج می‌شوند؟

    بانک‌ها از هرگونه سرمایه‌گذاری در بازارهای ملک، ارز و طلا منع شدند و بعد از این فعالیت بانک‌ها در این حوزه‌ها ممنوع است. اما بانک‌ها چقدر به سوداگری در بازارهای مالی دامن زده‌اند و آیا بسته راهبردی ابلاغ شده می‌تواند مانع فعالیت بانک‌ها در بازار دلالی و واسطه‌گری شود؟

  • حباب سکه یک میلیون تومان شد

    حباب سکه یک میلیون تومان شد

    نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: حباب سکه با توجه به تقاضایی که روز گذشته ایجاد شده بود به یک‌میلیون تومان رسید و نسبت به ابتدای هفته ۵۲۰ هزار تومان افزایش داشته است.

  •  دلار خانگی بازار را تکان داد

    دلار خانگی بازار را تکان داد

    بانک مرکزی می گوید: کسانی که فاکتور خرید ندارند بعد از سه ماه متهم به قاچاق ارزی هستند. اگه این خبر در بازار جدی گرفته شود باید منتظر عرضه دلارهای خانگی به بازار باشیم.

  • زور طلا به ارز نرسید

    زور طلا به ارز نرسید

    طبق تحلیل نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از ، علیرغم افت قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی اما قیمت‌ سکه و طلا در بازار داخل با رشد جزئی همراه شده است که علت آن نوسان‌ نرخ ارز در داخل است.

  • سکه تمام بهار ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان شد

    سکه تمام بهار ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان شد

    در پی کاهش قیمت طلای جهانی و رشد دلار، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی اعلام شد و به این ترتیب سکه تمام بهار آزادی ۱۲ میلیون ۷۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

  • بانک‌ها از بازار مستغلات کنار می‌کشند؟

    بانک‌ها از بازار مستغلات کنار می‌کشند؟

    مدیرکل امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد و امور دارایی در خصوص دستور خروج بانک‌ها از بازارهای طلا، ارز و مسکن گفت: بسته اخیر وزیر اقتصاد فراتر از بخشنامه سال گذشته بانک مرکزی است.هدف از این بسته جلوگیری از فعالیت‌های سوداگرانه بانک‌ها در بخشهای مذکور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =