۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
حباب سکه یک میلیون تومان شد

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: حباب سکه با توجه به تقاضایی که روز گذشته ایجاد شده بود به یک‌میلیون تومان رسید و نسبت به ابتدای هفته ۵۲۰ هزار تومان افزایش داشته است.

به گزارش صدای بورس، محمد کشتی آرای در خصوص بازار طلا در یک هفته گذشته اظهار داشت: نرخ ارز در روزها و هفته گذشته دو هزار و ۲۷۰ تومان فزایش یافت و درنتیجه قیمت سکه و طلا نیز با رشد همراه بود.

وی ادامه داد: سکه طرح قدیم با ۸۰۰ هزار تومان افزایش هفتگی به ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید، سکه طرح جدید با یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان افزایش هفتگی در آخرین معاملات ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه با ۵۵۰ هزار تومان افزایش هفتگی هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه با ۵۵۰ هزار تومان افزایش هفتگی چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی با ۱۵۰ هزار تومان افزایش هفتگی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد می‌شد.


  • بیشتر بخوانید:

سکه گران نشد


به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت هر مثقال طلای آب شده با ۳۶۲ هزار تومان افزایش قیمت هفتگی ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان و هر گرم طلای آب شده نیز امروز در آخرین معاملات یک‌میلیون و ۳۹۰ هزار تومان بود یعنی ۸۴ هزار تومان افزایش قیمت هفتگی داشت.

وی اضافه کرد: بهای انس جهانی در هفته گذشته کاهش یافت و در آخرین معاملات روز گذشته (پنجشنبه)به یک هزار و ۸۵۰ دلار رسید که نسبت به اول هفته ۳۴ دلار کاهش داشت.

کشتی آرای گفت: حباب سکه با توجه به تقاضایی که روز گذشته ایجاد شده بود به یک‌میلیون تومان رسید و نسبت به ابتدای هفته ۵۲۰ هزار تومان افزایش داشته است. حباب سکه در ابتدای هفته ۴۸۰ هزار تومان بود.

وی اظهار داشت: بنابراین در هفته گذشته کاهش قیمت انس جهانی طلا تاثیری بر بهای فلز زرد در بازار نبود و افزایش قیمت‌ها تحت تاثیر رشد نرخ ارز بود.

به گزارش ایرنا، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خصوص قیمت انواع سکه و طلا در هفته آینده گفت: نمی‌توان پیش‌بینی از وضعیت نرخ ارز در هفته آینده داشت، زیرا با مدیریت بانک مرکزی بر بازار ارز نمی‌توان انتظار افزایش قیمت‌ها داشت به همین دلیل در کل نمی‌توان تحلیلی از وضعیت بازار ارز داشت از سوی دیگر انتظار می‌رود انس جهانی طلا نزولی باشد بنابراین نمی‌توان تحلیلی از بازار فلز زرد داشت.

کد خبر 451603

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سکه گران نشد

    سکه گران نشد

    قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان است.

  • بانک‌ها از بازار مستغلات کنار می‌کشند؟

    بانک‌ها از بازار مستغلات کنار می‌کشند؟

    مدیرکل امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد و امور دارایی در خصوص دستور خروج بانک‌ها از بازارهای طلا، ارز و مسکن گفت: بسته اخیر وزیر اقتصاد فراتر از بخشنامه سال گذشته بانک مرکزی است.هدف از این بسته جلوگیری از فعالیت‌های سوداگرانه بانک‌ها در بخشهای مذکور است.

  •   بانک‌ها از بازار خارج می‌شوند؟

    گزارش تخلف بانکی جدید

    بانک‌ها از بازار خارج می‌شوند؟

    بانک‌ها از هرگونه سرمایه‌گذاری در بازارهای ملک، ارز و طلا منع شدند و بعد از این فعالیت بانک‌ها در این حوزه‌ها ممنوع است. اما بانک‌ها چقدر به سوداگری در بازارهای مالی دامن زده‌اند و آیا بسته راهبردی ابلاغ شده می‌تواند مانع فعالیت بانک‌ها در بازار دلالی و واسطه‌گری شود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =