پیام سرپرست گروه توسعه ملی به مناسبت روز جهانی کارگر

سرپرست گروه توسعه ملی در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر اعلام کرد: کارگران، سرمایه های اصلی سیستم های اقتصادی هستند و به عنوان پیشرانان اصلی بخش مولد اقتصاد شناخته می شوند.

صدای بورس، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر، سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در پیامی این روز را به همه کارگران کشور به خصوص کارگران شرکت‌های تابعه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی ،مشروح پیام ایشان به شرح زیر است:

همت کارگران، سرمایه اصلی بنگاه‌های اقتصادی است که به مدد آن، توفیق تولید و سودآوری در بخش های مختلف صنعتی به دست می‌آید.
گروه توسعه ملی به عنوان یک هلدینگ چند رشته‌ای، با همت و مشارکت کارگران تلاشگر و باانگیزه، در صنایع مختلف از قبیل پتروشیمی، صنایع غذایی، بهداشتی، سیمان، ساختمان سازی و بخش کشاورزی فعال است.
موجب افتخار است که مطابق آمار و شاخص‌های کمی و کیفی، شاهد موفقیت‌های چشمگیر و غرورآفرین در بخش‌های تولیدی و خدمات فنی و مهندسی هستیم که با اراده کارگران محترم خانواده بزرگ گروه توسعه ملی حاصل شده است.


  • بیشتر بخوانید:

یک خبر مهم درباره دستمزد کارگران


اکنون همزمان با روز کارگر، وظیفه خود میدانم که ضمن تبریک این روز و تجلیل از مقام شامخ کارگران، امکانات و تسهیلات شغلی و معیشتی را بیش از پیش برای آنان فراهم کنیم.
نیک می‌دانیم که رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (ادام الله ظله الوارف )همواره در زمینه ارتقای وضعیت معیشتی و شرایط شغلی کارگران جامعه، توصیه‌های مهم و راهکارهای عملیاتی داشته‌اند که بیانگر دغدغه ایشان برای رفع مشکلات جامعه شریف کارگری است.
ما نیز با تکیه بر فرمایشات معظم له ورهنمودهای رییس چمهور محترم ، احترام به کرامت کارگران شریف را در مجموعه گروه توسعه ملی نصب‌العین برنامه‌های خود قرار داده و از هیچ تلاشی برای بهبود شرایط شغلی و معیشتی این عزیزان دریغ نخواهیم کرد.


ان شاالله

محمد حسین فروزان‌مهر؛ سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی

کد خبر 451023

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =