۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
نگاهی بر معاملات چند نماد پالایشی

در گروه پالایشی معاملات کاملا دوسویه دنبال می‌شود. اما نکته جالب، خوش‌بینی اکثر تحلیلگران به گزارش‌های ۱۲ ماهه است که موجب شده تا منفی‌های این گروه از تقاضای بالایی برخوردار باشد.

به گزارش صدای بورس، در گروه پالایشی معاملات کاملا دوسویه دنبال می‌شود. اما نکته جالب، خوش‌بینی اکثر تحلیلگران به گزارش‌های ۱۲ ماهه است که موجب شده تا منفی‌های این گروه از تقاضای بالایی برخوردار باشد.

در این گروه شبریز در یک قدمی مقاومت ۴.۵۰۰ تومانی با اقبال بازار مواجه است. شبریز ۳۰ فروردین جهت برگزاری مجمع افزایش سرمایه متوقف خواهد شد و به نظر یک رشد خوب در کوتاه‌مدت داشته باشد.

در طرف دیگر شاوان را داریم که به خوبی سطح حمایتی ۱۴.۰۰۰ تومانی را حفظ کرده است. به نظر شاوان پس از کمی دست به دست شدن در این نقاط و با نفوذ به مقاومت ۱۵.۰۰۰ تومانی بتواند تا سقف تاریخی ۱۸.۰۰۰ هزار تومان رشد کند.

اما سری هم به اصفهان بزنیم جایی که شپنا درگیر مقاومت ۷۸۰ تومانی شده است. انتظار می‌رود شپنا پس از یک دوره اصلاح موقت خود را برای گذر از مقاومت و حرکت به سمت کانال ۹۰۰ تومانی آماده نماید.

در آخر اشاره به شتران داشته باشیم که طی روزهای اخیر با فشار جدی عرضه مواجه بود. هدف ۶۴۰ – ۶۵۰ تومانی در شتران پابرجاست اما به نظر برای رسیدن به این تارگت، یک دوره اصلاح قیمت در شتران را داشته باشیم.

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 449847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =