۳ خبر خوب از سه شرکت ساینا، مروارید هامون و آلی شیمی / ۲شرکت در راه بورس

سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر از طرح‌های توسعه‌ای در پاکسان و ورود به بورس شرکت‌های مروارید هامون و آلی شیمی در ۱۴۰۱ خبر داد.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ تولید و فعالیت تولیدی، افزایش سرمایه، تلاش برای شفافیت و حضور در بورس، تنوع محصول، توسعه صادرات از جمله مهمترین شاخصه‌هایی است که با دستیابی به آن می‌توان امیدوار به آینده اقتصاد کشور و رشد شاخص کل بورس بود.

حسین معین زاد، سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر در گفت‌وگو با صدای بورس اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ برنامه توسعه‌ای که از سال ۹۱ شروع کردیم را تکمیل می‌کنیم.

پاکسان ۲ طرح توسعه‌ای دارد

۳ خبر خوب از سه شرکت ساینا، مروارید هامون و آلی شیمی / ۲شرکت در راه بورس
۲ شرکت از زیرمجموعه‌های
شرکت توسعه صنایع بهشهر
با نام آلی شیمی و مروارید هامون
در سال آینده بورسی خواهند شد.

وی در ارتباط با طرح‌های توسعه‌ای زیرمجموعه‌های شرکت توسعه صنایع بهشهر گفت: شرکت پاکسان ۲ طرح توسعه‌ای دارد. همچنین شرکت ساینا و شرکت آلی شیمی قم نیز طرح‌های توسعه‌ای خود را در سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

خبر خوش بورسی شیمی آلی قم در ۱۴۰۱


سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر بیان کرد: همواره تلاش کردیم با تکمیل چرخه مواد اولیه و تولید محصول در رفع تحریم‌های بین‌المللی در حوزه مواد اولیه قدمی برداریم.

۲ خبر خوش از زیر مجموعه‌های شرکت توسعه صنایع بهشهر

معین زاد در ارتباط با بورسی شدن زیرمجموعه‌های شرکت توسعه صنایع بهشهر گفت: ۲ شرکت از زیرمجموعه‌ها با نام آلی شیمی و مروارید هامون در سال آینده بورسی خواهند شد.

افزایش سرمایه در راستای برنامه‌ریزی توسعه اقتصادی

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت توسعه صنایع بهشهر برنامه افزایش سرمایه دارد، گفت: برنامه افزایش سرمایه از سال ۹۹ شروع شده و هر ساله این برنامه (افزایش سرمایه) انجام می‌شود. در سال ۱۴۰۱ نیز افزایش سرمایه در راستای برنامه‌ریزی توسعه اقتصادی اجرایی می‌شود.

گفتنی است، توسعه صنایع بهشهر، یک هلدینگ چند رشته‌ای است که با جذب و مدیریت مطلوب سرمایه‌ها، بکارگیری شیوه‌های ارزش آفرین، افزایش بهره وری و بازدهی دارایی شرکت‌های عضو گروه، مدیریت پرتفو، و تقویت مزیت رقابتی شرکت‌ها در بخش‌های خدماتی و تولیدی به همراه توسعه و تحول سرمایه‌های انسانی خود و داشتن سازمانی یادگیرنده و منعطف با بکارگیری تمام استعدادها، با هدف خلق ارزش و بهبود کارآفرینی در جامعه، و رشد پایدار بازده حقوق صاحبان سهام، فعالیت می‌کند.

کد خبر 446992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =