۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
شکوه مهربانی در « چادرملو »

در آستانه دهه فجر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در تداوم حمایتهای مادی و معنوی و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار آسیب پذیر اقدام به تهیه و توزیع سبد معیشتی مشتمل بر ارزاق و اقلام مصرفی خانواده ها در بین خانوارهای کم برخوردار کشور نمود.

ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این کمکها با همراهی پیمانکاران ، مشاوران و کارگران این مجموعه تهیه شده و در حال ارسال به سیل زدگان 2 استان کرمان و سیستان و بلوچستان و همچنین مناطق محروم استان یزد می باشیم.

ناصر تقی زاده افزود: شرکت چادرملو توانسته دستاوردهای چشمگیری در عمل به اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی ، اشتغالزایی و جهش تولید و درنهایت توسعه پایدار منطقه از خود برجای بگذارد و نقشی بی‌بدیل در راستای کمک به اقشار ضعیف در استان، محرومیت زدایی و همچنین مقابله با بحران ویروس کرونا ایفاء کند و با توکل به خدا، اجرای این امور در آینده نیز ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

بازدید گروه سرمایه گذاری ملی ایران و سرمایه گذاری امید از چادرملو


وی در ادامه افزود: عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت چادرملو این روزها موجب دلگرمی اقشار آسیب پذیر شده ، بنحوی که با توجه به اهمیت اقدامات انجام شده حائز کسب نشان عالی مسئولیت اجتماعی گردیده و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به پاس خدمات موثر به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اهداء گردیده است.

وی با بیان اینکه شرکت چادرملو در مسئولیت‌پذیری اجتماعی نوین نیز پیش قدم بوده است افزود: در کنار تعهد به جامعه و کمک به اقشار آسیب پذیر ، مسئولیت اجتماعی امروزه مفاهیمی مانند حفظ محیط زیست، رفاه کارکنان، کیفیت زندگی شهروندان از جمله مواردی است که به مفهوم مسئولیت اجتماعی نوین افزوده شده است که شرکت چادرملو در این زمینه نیز پیش گام بوده است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی چادرملو، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با هدف توسعه مناطق کم برخوردار تاکنون حمایت های گسترده ای به برخی روستاها و مناطق محروم شهرهای اردکان، عقدا ، خرانق و بهاباد در استان یزد نموده است.

کد خبر 446053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =