کاهش ۱۵ درصدی حاشیه سود خالص کاوه جنوب؛ ریزش سهم بی‌علت نبود

حاشیه سود خالص این نماد نیز با کاهش قابل توجه مواجه شده و از ۳۰ درصد در سال گذشته به ۱۵ درصد در سال فعلی رسیده است.

صدای بورس - وحید بلالی؛ نماد فولاد کاوه جنوب کیش یکی از نمادهای پرپتانسیل و آینده دار بازار سرمایه است. در نگاهی گذرا آخرین وضعیت قیمتی و بنیادی سهم را بررسی می‌کنیم.

فولاد کاوه جنوب کیش توانسته با افزایش ۵۹ درصدی در درآمدهای عملیاتی به درآمد ۱۳۲۴۶ میلیارد تومان برسد، اما نکته منفی این نماد آن است که هزینه درآمدهای عملیاتی این نماد ۹۵ درصد افزایش یافته و به ۱۰۵۰۹ میلیارد تومان رسیده که قابل تامل است، حاشیه سود ناخالص فولاد کیش جنوب ۱۵ درصد کاهش یافته است که این میزان کاهش باید بررسی شود.

حاشیه سود خالص این نماد نیز با کاهش قابل توجه ۵۰ درصدی مواجه شده و از ۳۰ درصد در سال گذشته به ۱۵ درصد در سال فعلی رسیده است. اما یک علت این کاهش سودسازی تمرکز شرکت برای ساخت فاز۲ فولادسازی بوده که این پروژه ۱۸۶۴ میلیارد تومان هزینه برده است. پروژه بزرگ دیگر که یک هزار میلیارد تومان هزینه برده است، پروژه آبرسانی است. با افتتاح این دو طرح در کاوه جنوب، درآمدهای عملیاتی این شرکت می‌تواند افزایش بیش از ۵۰ درصدی را به خود ببیند.

تحلیل تکنیکال
کاوه بعد از رسیدن به سقف تاریخی در خرداد ماه امسال با ریزش ۵۹ درصدی مواجه شد، اما توانست در نقطه حمایتی، حمایت را حفظ کرده و به سمت بالا برود.

کاهش ۱۵ درصدی حاشیه سود خالص کاوه جنوب؛ ریزش سهم بی علت نبود

طبق تصویر زیر، فولاد کاوه جنوب باید در معاملات امروز سبز می‌شد که شد، وگرنه بازهم نوسانی و نزولی می‌ماند.

کاهش ۱۵ درصدی حاشیه سود خالص کاوه جنوب؛ ریزش سهم بی علت نبود

کد خبر 446000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =