«بمیلا» افزایش سرمایه می‌دهد

در مجمع عمومی و فوق العاده سالیانه شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، ۷۹ درصد افزایش سرمایه تصویب شد.

به گزارش - صدای بورس در مجمع عمومی عادی فوق‌العاده سالانه شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، محمد حسین دیده‌ور، مدیرعامل بمیلا از افزایش سرمایه از محل سود انباشته خبر داد.

وی افزود: امروز سرمایه شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد از مبلغ ۶۳۵ هزار و ۴۵۱ میلیون ریال به یک هزار و ۱۳۵ میلیون ریال افزایش یافته است و امیدواریم در اسرع وقت با مشارکت سازمان بورس و بقیه سازمان های مرتبط صورت گیرد.

این صنعتگر با اشاره به طرح‌های توسعه و زیر مجموعه های شرکت "بمیلا" ادامه داد: شرکت نفت میلاد پارس پس از تغیر مدیریتی، صادرات ۴ هزار تنی خود را به ۲۸ هزار تن رسانده است و با توجه به اینکه تولید افزایش یافته و به جایگاه بزرگتر نیاز است طرح های مطالعاتی انجام شده و امید است در اسرع وقت انجام شود.

دیده‌ور افزود: با توجه به اینکه ۷ برابر سال های گذشته تولید داشتیم بی شک نیاز به گسترش محل، امکانات و تجهیزات احساس شد که در حال بررسی و مطالعه است و امیدواریم که در اسرع وقت انجام شود.

این فعال بازار سرمایه تشریح کرد: شرکت رفع تعهد ارزی به میزان ۱۴۰ درصد در نفت داشته که با مقررات ارزآوری که بوده، به سازمان ها ذی ربط اعلام شده و با همین تعهدات هم مسولین مساعدت می‌کنند، استفاده از منابع بانکی ارزان قیمت جهت تامین سرمایه در گردش هم در دست مطالعه است و امیدواریم برای فراهم آوردن امکانات بیشتر از آن ها بهره گیریم.

کد خبر 440346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =