کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۷ مهر ماه ۱۴۰۰

در جریان معاملات روز جاری ۲۲ نماد حجم مشکوک معاملات داشتند.

صدای بورس - مرضیه حیدری؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه نمادهای معاملاتی اوان، ولپارس، وآوا، سپاها، بکام،ختوقا ،برکت، امید، آ س پ، ثتران، وپویا، کرماشا، کدما و ثالوند طبق بررسی‌های صدای بورس حجم مشکوک معاملات داشتند. نمادهای وسدید،لکما، شستان، شپترو، وآفری، ثاصفا، تپون و کیسون در بازار پایه فرابورس معامله می‌شوند.

از بین نمادهای یادشده وآوا و وپویا در سرمایه گذاری‌ها، آ س پ، ثتران، ثالوند، ثاصفا و کیسون در گروه انبوه‌سازی، املاک ومستغلات و کرماشا، شستان و شپترو در گروه محصولات شیمیایی قرار دارند.

همچنین اوان در گروه اطلاعات و ارتباطات، ولپارس در گروه سایر واسطه گری‌های مالی، سپاها در گروه سیمان، آهک و گچ و بکام در گروه ماشین آلات و دستگاه های برقی هستند.

بنابراین گزارش ختوقا در گروه خودرو وساخت قطعات، برکت در گروه مواد و محصولات دارویی، امید در گروه فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط، کدما در گروه استخراج کانه‌های فلزی، وسدید درگروه فلزات اساسی و لکما درگروه ساخت دستگاه ها و وسایل ارتباطی قرار دارد.

وآفری در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی و تپولا در گروه خدمات فنی و مهندسی به عنوان آخرین نمادهای مشکوک طبقه بندی می‌شوند.

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۷ مهر ماه ۱۴۰۰

حجم مشکوک به این معنا که حجم خرید یا فروش سهام مورد اشاره از روند عادی متفاوت بوده است.

کد خبر 439270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =