بررسی مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن

محمودزاده گفت: تصویب مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن شنبه در دستور کار ستاد ملی مقابله با کرونا است و در صورت تصویب اعلام خواهد شد.

به گزارش صدای بورس، محمود محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سایت ثبت نام ودیعه مسکن در حال حاضر باز است و وزارت راه و شهر سازی به دنبال تصویب مهلت این تسهیلات است.

محمود زاده توضیح داد: وزارت راه و شهرسازی نامه‌ای به بانک مرکزی برای مشکلات بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ارائه داده و در آن نامه انتقادهای خود درباره سهمیه بانک‌ها برای تسهیلات و تسهیل در شرایط پرداخت را به بانک مرکزی ارائه کرده و امیدواریم زودتر به مرحله اجرایی برسد.

او بیان کرد: در زمان تمدید ثبت نام مجدد وام ودیعه مسکن برای متقاضیانی که در نیمه دوم امسال قرارداد منعقد کرده اند تمهیداتی را در نظر گرفته ایم.


بیشتر بخوانید:


محمود زاده با بیان این‌که بیش‌ از ۳۴۰ هزار نفر تاکنون به سیستم بانکی معرفی شده است توضیح داد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر متقاضی ثبت‌نام‌کرده و حدود ۳۴۰ هزار متقاضی مدارک خود را بارگذاری کرده و ۱۷ هزار نفر تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

محمود زاده بیان کرد: سایت مشکل ندارد، اما به دلیل آنکه اطلاعات همزمان با ثبت احوال وارد می‌شود درگاه پذیرش و تعداد ورودی محدود است و مکاتبه کرده ایم این محدودیت‌ها برداشته شود چراکه در حال حاضر هنگام ورود و ثبت اطلاعات در ابتدا سازمان ثبت احوال کنترل می‌کند سپس وزارت راه اطلاعات بررسی می کند و همین باعث کند شدن مراحل می‌شود.

او بیان کرد:در صورتی که محدودیت تعداد ورودی برداشته شود این مشکلات برطرف می‌شود.

محمودزاده در خصوص ثبت نام در سامانه املاک و اسکان به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تا پایان مهرماه است.

کد خبر 439024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =