جذاب‌های بازار فردا کدامند؟ / پیش بینی بازار فردا ۵ مرداد ۱۴۰۰

به نظر می‌رسد سهام حوزه پتروشیمی، فلزات اساسی و سنگ‌آهنی‌ها و همین‌طور شرکت‌های روان کار و سیمانی مورد توجه بازار قرار گیرند و این روند ادامه‌دار باشد.

مژده ابراهیمیصدای بورس؛ بهترین سرمایه‌گذاری در حال حاضر صنایع پتروشیمی، فلزات اساسی، سنگ آهن و سیمان، برخی تک سهم ها در صنایع مختلف که اصلاح مناسب و پی بر ای جذاب‌تری نسبت به سایر ناشران دارند، هستند.

سعید ذوالفقاری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری افتخار سهام در گفت و گو با صدای بورس گفت: با توجه به بررسی گزارش‌های ۳ ماهه و آمار تولید و فروش تیرماه ناشران به نظر می‌رسد سهام حوزه پتروشیمی، فلزات اساسی و سنگ‌آهنی‌ها و همین‌طور شرکت‌های روان کار و سیمانی مورد توجه بازار قرار گیرند و این روند ادامه‌دار باشد. خصوصا شرکت‌هایی که در حال حاضر پی بر ای کمتر از ۷ دارند ولی بطور کلی انتظار رشد قوی شاخص وجود ندارد؛ چراکه بخشی از این گزارشات در قیمت فعلی سهام منعکس شده و از طرفی بلاتکلیفی سیاسی در خصوص برجام، خریداران را مردد نگه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:


انتظار افزایش عرضه ها در دو روز آینده

ذوالفقاری بیان کرد: در دو روز آینده، عرضه ها بیشتر خواهد شد و امکان رشد از شاخص معاملات گرفته می شود. قطعا سهامی که گزارشات مناسب و پیش بینی رشد آنها وجود دارد راه خود را از دیگر سهام جدا خواهند کرد و روند بهتری خواهند داشت.

پیشتازی سنگ آهنی و شیمیایی‌ها
مدیرعامل سرمایه گذاری افتخار سهام عنوان کرد: بهترین سرمایه‌گذاری در حال حاضر صنایع پتروشیمی، فلزات اساسی، سنگ آهن و سیمان، برخی تک سهم ها در صنایع مختلف که اصلاح مناسب و پی بر ای جذاب‌تری نسبت به سایر ناشران دارند، هستند. در کنار این ناشران می‌توان به هلدینگ‌های این شرکت‌ها نیز اشاره داشت که باتوجه به پرتفوی آنها خصوصا هلدینگ‌های سنگ آهنی و شیمیایی جذاب باشند.

کد خبر 436186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =