۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
وعده‌های بورسی محسن رضایی

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره بازار سرمایه گفت: به دلیل اشتباهات و تصمیمات اشتباهی که توسط مسئولان گرفته شد مشکلات زیادی برای مردم به وجود آمد.

به گزارش صدای بورس، نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به حساسیت بازار سرمایههر یک سعی دارند نسخه ای برای آشفته بازار بورس بپیچند و از این طریق نظر مردم را برای رای به خود جلب کنند.

  • دولت عامل زیان مردم در بورس است

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «رئیس جمهور و جوانان» درباره راه‌حل وی برای حل مشکل بازار سرمایه اظهار داشت: به دلیل اشتباهات و تصمیمات اشتباهی که توسط مسئولان گرفته شد مشکلات زیادی برای مردم به وجود آمد، دولت مردم را برای حضور در بازار سرمایه تشویق کرد و مردم حتی وسایل و سرمایه‌های اولیه خود مانند خانه هایشان را برای حضور در بورس فروختند. این در حالی است که از سوی دولت، تدابیر و پیش بینی‌های لازم انجام نشد و موجب شد مردم با مشکلات بسیاری روبرو شوند.

  • ضرر سهامداران را جبران می‌کنم

وی تشکیل صندوق جبران زیان مالباختگان را یکی از برنامه‌های خود در عرصه سر و سامان دادن به بازار بورس دانست و گفت: این صندوق می‌تواند بخشی از مشکلات بازار سرمایه را سرو و سامان دهد. از طرف دیگر ما قصد داریم تولید و سرمایه گذاران را به بازار سرمایه وصل کنیم. از این طریق لکوموتیو تولید را به واگن بازار سرمایه وصل می‌کنیم و این بازار را رشد می‌دهیم. ما ارزش سهام را به یک میلیون و ۵۰۰ هزار می‌رسانیم و آن را کم‌کم افزایش می‌دهیم و از سوی دیگر یک بیمه برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کنیم و سرمایه زیر ۱۰۰ میلیون تومان را بیمه خواهیم کرد، چون شما می دانید که ۹۰ درصد سرمایه گذاران سرمایه ای زیر ۵۰ میلیون دارند.


بیشتر بخوانید:
نظرات بورسی کاندیداهای ریاست جمهوری


  • راه جبران افت قیمت‌های سهام را بلدم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من اقتصاددان و استاد دانشگاه هستم که سال‌ها در این خصوص کار کرده‌ام و با صحبت با شرکت‌های بزرگ از آنها خواهیم خواست که سرمایه جدید در بازار عرضه کنند و پول جدید به دست آورده و از این طریق سهام آنها رشد خواهد کرد.

کد خبر 433992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =