برترین گروههای صنعتی بازار امروز

در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت ۳۳۶۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت ۳۳۶۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز با افت ۰.۱۲ درصدی، با ۵۳۹ واحدی در کانال ۴۳۱ هزار و ۸۰۸ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۵۲۷ هزار معامله به حجم ۴ میلیارد و ۳۹۲ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۵۲ هزار و ۴۱۷ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «فملی»‌، «کچاد» و «پارس» از تاثیرگذاران شاخص امروز بودند و نمادهای «شستا»،‌ «اپال»، «برکت»، «فملی» و «فولاد» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

شاخص بازار فرابورس امروز افتی ۳۷ واحدی بر مدار ۱۷ میلیون و ۰۸۱ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۱۷۶ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۹۵۰ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۱۹۳ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال بود.
نمادهای «بپاس»،‌ «سمگا»، «زاگرس»، «ذوب» و «میدکو» از نمادهای تاثیرگذار و «کزغال»، «رافزا»، «بگیلان» و «وسپهر» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

برترین گروههای صنعتی بازار امروز فرآورده های نفتی، مواد دارویی و بانکها بودند که در این بین فرآورده های نفتی با ارزش ۳ هزار و ۱۶۸ میلیارد در راس برترین صنعت قرار دارد. شاخص های صنعت امروز کانه فلزی، رادیی و محصولات چرمی بودند که روز پر نوسانی را گذراندند.

بیشترین افزایش قیمت را نمادهای «غپاک»، «خمحور» و «ساراب»‌ داشتند و نمادهای «وپارس»، «پارسیان» و «فسپا» با کاهش قیمت مواجه شدند.

برترین تقاضا به «پارند»، «سیتا» و «سپاس» و برترین عرضه به «پتایر»، «پالایش» و «خزر» تخصیص داده شد.

کد خبر 430032

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =