بازار ریزشی ادامه دارد/حمایت‌هایی که انجام نشد

افت ۱۵ هزار و ۳۲۶ واحدی شاخص کل (۱.۲۰ درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۴ هزار واحدی قرار داد.

به گزارش صدای بورس، در جریان معاملات امروز دوشنبه دوازدهم آبان ماه، شاخص بورس با افت بیش از ۱۵ هزار واحدی به یک میلیون و ۲۶۴ هزارواحد رسید.

امروز در بازار معاملات ۶۱۶.۱۷۲ سهم با حجم ۵ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال جابجا شد. ارزش بازار در روز جاری ۴۶ هزار و ۰۵۷ هزار میلیارد ریال بود.

شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش ۲۲۲۸ واحد در محدوده ۳۷۲.۷۱۰  قرار گرفت. نمادهای فارس، شپنا، شتران، شبندر، خودرو، اخابر و فولاد از نمادهای تاثیرگذار بر روند منفی و مثبت امروز بازار سرمایه بودند.

نمادهای خودرو، خساپا، سیتا، فولاد، غزر، فملی و وبملت از نمادهای پرتراکنش شاخص بورس تهران هستند.

شاخص کل فرابورس با کاهش ۱۲۳ واحد به ارتفاع ۱۵هزار و ۸۶۰ واحد سقوط کرد. تعداد معاملات این بازار ۳۲۶.۲۴۶ بود. حجم معاملات در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون بود.

نمادهای صبا، شگویا، وسپهر، دی، غصینو، مارون و فرابورس از نمادهای تاثیرگذار امروز شاخص فرابورس و نمادهای بپیوند، بگیلان، زملارد، گدنا،‌آریا،رافزا و شگویا از نمادهای پرتراکنش بازار فرابورس ایران بودند.

امروزارزش معاملات خرد بورس و فرابورس از سه هزار میلیارد تومان عبور کرد. همچنین حدود ۴۷۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت حقیقی به افراد حقوقی بود. و رشد بیش از یک درصد ۹۲نماد و افت بیش از یک درصد ۴۲۵ نماد را امروز در بازار معاملات شاهد بودیم.

کد خبر 420417

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =