ناامیدی نسبت به بورس تا قبل آبان/ چشم امید بعضی به بهارستان

نگاهی به صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی نشان می‌دهد هرچند برخی از آن‌ها چشم‌ انتظارجلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در روز جاری هستند اما رویکرد کلی‌شان ناامیدی نسبت به بورس در کوتاه مدت است.

به گزارش صدای بورس، روزنامه آسیا با تیتر اول «جلسه غیرعلنی» به نقل از احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس نوشته است امروز طی جلسه‌ای در مجلس موضوع بازارهای بورس،‌ ارز و مسکن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این روزنامه به موضوعاتی همچون گرانی آناناس به نرخ هر عدد 100 هزار تومان و برنگرداندن ارز توسط صادرکنندگان نیز پرداخته است.

آفتاب اقتصادی با تیتر اتهام بی دغدغگی،‌ اسم رمز تخریب دولت نگاهی حمایتی با دولت را در پیش گرفته است و انتقادها کردن به دولت در موضوع خروج آمریکا از برجام را مورد توجه قرار داده است. این روزنامه برای عکس این مطلب هم بخشی از نقشه ایران و کشورهای همسایه را انتخاب کرده است.

گزارشی با موضوع لزوم حمایت از تعاونی‌ها،‌ پرداخت حق مسکن 300 هزار تومانی در دستمزدها،‌ و دپوی خودروها از دیگر عناوین صفحه اول آفتاب اقتصادی است.

ابرار اقتصادی سراغ بازارسکه رفته است و عبور قیمت سکه از 12 میلیون را به صفحه اول آورده است. از جمله عناوین صفحه اول روزنامه ابرار معرفی تورم‌زا بودن ورودها بانک‌ها به بورس براساس مصوبه جدید شورای عالی بورس است که از هفته گذشته مطرح شد.

روزنامه اخبار صنعت به نقل از معاون اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن کشور تیتر اول خود را به موضوع بازنگرداندن ارزهای صادراتی 15 هزار صادرکننده اختصاص داده است. این روزنامه در مطلب دوم خود انتشار حکم زندان اکبر طبری معاون سابق قوه قضائیه را منتشر کرده است.

روزنامه اقتصاد برتر در مطلب اصلی خود در گفت‌وگو با کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی کرده است که آبان ماه فصل رشد بورس خواهد بود.

روزنامه اقتصاد پویا از سبزشدن بورس در روز شنبه تیتری را با عنوان مدار صعودی به بورس بازگشت کار کرده است.

روزنامه اقتصاد سرآمد تیتر اول خود را خلاقانه کار کرده است و ورود بانک‌ها به بورس براساس مصوبه مورد اشاره در همین گزارش را با عنوان ورود بانک‌ها به قلعه ممنوعه کار کرده است.

روزنامه دنیای اقتصاد مطلب اول خود را به رشد صنعت در یک سوم اول سال جاری اختصاص داده است. این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان بازی نرخ اوراق و شاخص بورس با نگاهی حمایتی نسبت به اوراق سرمایه‌گذاری اخزا افزایش تقاضا برای خرید این اوراق را ناشی از اصلاح قیمت‌ها در بازار سهام عنوان کرده است.

روزنامه صمت هم از امکان هجوم سرمایه‌ گذاران بورسی به بازار دلار فروش‌های میدان فردوسی گزارشی تهیه کرده است.

کد خبر 416470

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =