راه اندازی ۷ دستگاه خود دریافت‏- خودپرداز (CRS) بانک ملت در تهران و البرز

بانک ملت با هدف توسعه خدمات الکترونیک، ۷ دستگاه خوددریافت‏- خودپرداز(CRS) در نقاط مختلف استان های تهران و البرز نصب و راه اندازی کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک ملت، CRS دستگاهی است که علاوه بر تمامی خدمات دستگاه‌های خودپرداز، خدمت واریز آنی وجه به شماره حساب‏/کارت بانک ملت را به دارندگان کارت ملت در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز ارائه می‌ کند.

بر اساس این گزارش، مشتریان بانک ملت می توانند از این پس با مراجعه به شعب مستقل مرکزی، فلکه سوم تهرانپارس، چهار راه مولوی، پل تهران نو و منظریه کرج و همچنین پایگاه های مرکز خرید تیراژه و بهبودی تهران از خدمات این دستگاه ها به صورت شبانه روزی استفاده کنند.

بر این اساس، خدمت واریز وجه در این دستگاه ها صرفا به دارندگان کارت بانک ملت و سایرخدمات مانند برداشت وجه و... همانند دستگاه های خودپرداز به تمامی دارندگان کارت عضو شتاب ارائه خواهد شد.

در عین حال، حداکثر سقف واریز در شبانه روز از طریق این دستگاه ها مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تعیین شده و برای هر مرحله واریز، امکان واگذاری ۱۰۰ قطعه اسکناس حداقل ۱۰ هزار ریالی و حداکثر یک میلیون ریالی امکان پذیر خواهد بود.

این گزارش حاکی است، نصب و راه اندازی این دستگاه ها در سراسر کشور در دستور کار بانک ملت قرار دارد.

کد خبر 409089

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =