تولید روزانه هزار تن محصول با کیفیت در سال جدید

جلسه هم اندیشی و صمیمی مهندس عزیزی مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان با مدیرعامل و هیات رییسه پتروشیمی تبریز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ برگزار شد۰

در ابتدای جلسه مهندس درفشی مدیر عامل پتروشیمی تبریز گزارشی از عملکرد شرکت را ارائه دادند .

مهندس درفشی گفت:  در سال جدید با رویکرد حداکثر تولید محصول با کیفیت با رعایت محیط زیست و بدون حادثه و فروش هزار تن در روز و در بحث حمل و نقل لجستیک روزانه هزار تن هدف گذرای شده است.

سپس همکاران عزیز در هیات رییسه گزارش عملکرد واحدهای خودشان را توضیح دادند .

مهندس عزیزی مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان پتروشیمی تبریز تشکر و قدردانی نمودند.

مهندس عزیزی گفت: واحدی که در حال غرق شدن و رو به نابودی بود توانستید با همت و تلاش خودتان سر پا نگه دارید . قطعاَ اگر این تلاش و کوشش نبود پتروشیمی تبریز بعنوان یک واحد زیان ده سه سال اخیر چیزی از او نمانده بود .

مهندس عزیزی از تلاش مدیریت و تک تک کارکنان پتروشیمی تبریز تشکر و قدردانی کردند .

در ادامه از مهندس درفشی که توانستند با کار تیمی و وحدت رویه کار که با هماهنگی و  یک دلی و همدلی پتروشیمی تبریز را پیش ببرند قدردانی کردند.

مهندس عزیزی گفت: در شرکت ها و سازمانها بحث شایسته سالاری و جانشین پروری خیلی مهم است باید این فرهنگ آموزش و جانشین پروری در مجموعه پتروشیمی تبریز پایدار باشد.

مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز و پتروشیمی گفت: با بحران آب در آینده باید استفاده از آب فاضلاب بعد از تسویه در دستور کار قرار گیرد .

مهندس عزیزی گفت : توصیه می‌شود با اجرای پروژه های جدید به جای صادرات مواد خام بعنوان محصول نهایی بایستی با تبدیل آن به محصول واسطه ای صادارات را انجام داد. چرا که از ارزش افزوده بالایی برخوردار است.

کد خبر 392150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =