دست به فروش ۱۸ هزار سهامدار

شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد بعد از توقف دیروز نماد و اعلام توضیح، امروز باز و با تشدید افزایش قیمت و تشکیل صف خرید و خروج بیش از ۱۸ هزار سهامدار مواجه شد.

شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد به عنوان آخرین شرکت تازه وارد، از 27 دی با کشف قیمت 366 تومانی هر سهم وارد بازار سهام شده اما با توقف دیروز نماد به علت رشد 20 درصدی قیمت روبرو شد که این رویداد طبق دستور العمل جدید بود.

در این رابطه "زشگزا" در توضیحی به مسئولان فرابورس اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی 3.6.9.12 ماهه منتهی به 29 اسفند 96) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر متناسب با وضعیت مالی و عملکرد شرکت نبوده و عمدتا ناشی از شرایط بازار و عرضه وتقاضا می باشد.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

براساس این گزارش، با این توضیح، نماد این شرکت با محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش 30 دقیقه ای، باز و طی آن با تشدید افزایش قیمت روبرو شد. بطوریکه بهای هر سهم آن با رشد حدود 9 درصدی (قیمت پایانی) از 424 به 462 تومان رسید.

در این رویداد بیش از 18 هزار سهامدار اقدام به فروش 5.6 میلیون سهم این شرکت 8 میلیارد تومانی کرده اند اما صف خرید حدود 5 میلیونی تشکیل شده است.

 

  • منبع: بورس پرس
کد خبر 390777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =