معامله بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال محصول در بورس کالای ایران

طی ماه گذشته تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله بیش از ۳۹۴ هزار و ۶۷۱ تن انواع محصول به ارزش ۴ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال بود.بر این اساس در این تالار ۷۲۹ هزار قطعه جوجه یکروزه، ۸۹۰ تن مرغ، ۲۷۴ هزار و ۴۰۰ تن گندم، ۳۰۰ تن شکر، ۲۱ هزار و ۶۰۰ تن روغن خام و ۹۶ هزار و ۷۵۲ تن ذرت طی ماه مذکور به فروش رسید.

تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی دی ماه سال ۹۶ شاهد معامله بیش از دو میلیون و ۱۹۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال بود که به ترتیب رشد ۲ و ۵ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش بورس آنلاین و به نقل از بورس کالا، طی ماه گذشته تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله بیش از ۳۹۴ هزار و ۶۷۱ تن انواع محصول به ارزش ۴ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال بود.بر این اساس در این تالار ۷۲۹ هزار قطعه جوجه یکروزه، ۸۹۰ تن مرغ، ۲۷۴ هزار و ۴۰۰ تن گندم، ۳۰۰ تن شکر، ۲۱ هزار و ۶۰۰ تن روغن خام و ۹۶ هزار و ۷۵۲ تن ذرت طی ماه مذکور به فروش رسید.

این گزارش حاکی است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در ماهی که گذشت شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۶۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۲ هزار و ۵۶ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود. در این تالار بالغ بر ۳۰۲ هزار و ۷۵۸ تن انواع قیر، ۲۲۹ هزار و ۱۳ تن انواع مواد پلیمری و ۸۹ هزار و ۱۸۰ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۳۰۲ هزار و ۵۲۰ تن وکیوم باتوم، ۹۵ هزار تن لوب کات، ۴۲ هزار و ۳۲۰ تن گوگرد، ۴۰ تن انواع گازها و خوراک، ۸ هزار تن عایق رطوبتی، ۲ هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۲ هزار و ۱۸۰ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۹۰۹ تن روغن اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در دی ماه شاهد معامله بیش از ۷۲۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۲ میلیارد ریال بود.در این تالار ۵۸۷ هزار و ۵۷۱ تن انواع فولاد، ۲۰ هزار و ۳۶۵ تن انواع مس، ۴۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶۳ تن کنسانتره ، ۳۰ کیلوگرم شمش طلا، ۱۰۰ تن روی، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن، ۲ هزار تن سیمان و ۶ هزار و ۶۰۰ تن انواع آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالا نیز طی مدت مذکور معامله ۱۰۰ تن محصول معدنی و ۳۵۵ تن محصول کشاورزی را تجربه کرد.

کد خبر 390702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =