عرضه موفق محصولات پتروشیمی انتخاب

رینگ محصولات پتروشیمی بورس کالا روز گذشته ،برای نخستین بار شاهد معامله محصول پلی استایرن انبساطی نسوز F۱۰۰ توسعه صنایع پتروشیمی پلی استایرن انتخاب بود .

  بر اساس گزارش بورس آنلاین، گزارش در تالار مبادلات بورس کالا  ۲۵۰ تن از عرضه ۳۰۰ تنی پلی استایرن انبساطی نسوز F۱۰۰ این مجتمع با قیمت پایه ۶ هزار و ۲۰۰ تومان مورد معامله  و داد وستد قرار گرفت تا برگ موفقیت دیگری در این عرضه و معامله این محصول ثبت شود.

 البته تولید کنند کنندگان این محصول  در راستای مزایای و پتانسیل قابل توجه بورس کالا؛ اقدام به پذیرش محصول پلی استایرن انبساطی در بورس کالاکرده و معتقدند   با این اتفاق امکان عرضه با قیمت شفاف و رقابتی به مصرف کنندگان واقعی نهایی وجود داشته  است .همچنین ارتباط مستقیم شرکت با مصرف کنندگان نهایی و دریافت نظرات بهبود آنها در کیفیت و بهینه کردن قیمت مد نظر از جمله منافع اقتصادی این اقدام به شمار می آید .  

این گزارش می افزاید : راه اندازی پتروشیمی پلی استایرن انتخاب به  ظرفیت۲۵۰ هزار  تنی این مجتمع در سال با سرمایه گذاری صد در صدی بخش خصوصی علاوه بر تامین کل نیاز کشور، امکان خودکفایی از واردات این محصول را مهیا و ایران را به یکی از بزرگترین صادرکنندگان این محصول در دنیا تبدیل کرده است .

همچنین به گفته متولیان این شرکت در حال حاضر امکان صادرات حدود 70 درصد  ظرفیت تولید این شرکت علاوه بر تامین مصرف کامل کشور وجود دارد که تحقق این امر نیازمند سیاست گذاری و حمایت لازم  ارگانهای و متولیان دولتی در جهت حمایت از سرمایه گذاری در این صنعت و صادرات کالای آن برای ارزآوری بالا و جلوگیری از خام فروشی تولید کننده منومراستایرن است. 

کد خبر 390124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =