سیستمی شدن فرآیند صدور و تمدید کارت بازرگانی

فرآیند پرداخت کارمزد صدور و تمدید کارت بازرگانی سیستمی شد.

به گزارش صدای بورس،سامانه جامع تجارت اعلام کرد: از ۹ تیرماه، پرداخت کارمزد صدور و از ۲۳ تیر، پرداخت کارمزد تمدید کارت بازرگانی فقط از طریق سامانه جامع تجارت ممکن است. هرگونه پرداخت خارج از مسیر سامانه، بی‌اعتبار خواهد بود.

سامانه جامع تجارت به کلیه متقاضیان صدور و تمدید کارت بازرگانی اعلام کرد:

در راستای اجرای تبصره (۳) ماده (۳) آیین‌نامه اجرایی مواد (۵) و (۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور سیستمی‌سازی فرآیندهای مرتبط با کارت بازرگانی، امکان پرداخت سهم وزارت صنعت، معدن و تجارت در فرآیندهای مذکور (مطابق ماده (۸۰) قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور) به صورت متمرکز و سیستمی از طریق درگاه پرداخت سامانه جامع تجارت فراهم شده است.

بر این اساس، مهلت‌های اجرایی به شرح زیر اعلام می‌گردد:

-از تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۴، پرداخت کارمزد صدور کارت بازرگانی، تنها از طریق سامانه جامع تجارت و در انتهای فرآیند مربوطه انجام خواهد شد.

-از تاریخ ۲۳ تیرماه ۱۴۰۴، پرداخت کارمزد تمدید کارت بازرگانی نیز صرفاً به‌صورت سیستمی و از طریق همین سامانه قابل انجام خواهد بود.

لازم به ذکر است که از تاریخ‌های فوق، پرداخت کارمزدهای مذکور به هر شیوه‌ای غیر از مسیر سیستمی پیش‌بینی‌شده، فاقد اعتبار بوده و موجب توقف در فرآیند صدور یا تمدید کارت خواهد شد.

از کلیه متقاضیان درخواست می‌شود نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت و آمادگی برای اجرای این فرآیند اقدام لازم را به عمل آورند.

منبع:تسنیم

کد خبر 527994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =