امین آذریان گفت: در هر سه رشته جشنواره و با حمایت شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس نفرات اول جوایز نقدی به ارزش ۳۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، فیلمنامه و نمایشنامه برتر توسط تهیهکنندگان برنامه، ساخته خواهد شد که فرصتی منحصر به فرد برای کسانی است که میخواهند آثارشان به شکل حرفهای تولید و به نمایش درآید.
به گزارش صدای بورس، امین آذریان، دبیر دومین جشنواره «ثور» با اشاره به اینکه این جشنواره با حمایت شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس و با هدف ترویج مفاهیم مالی و سرمایهگذاری از طریق هنرهای مختلف، سه رشته اصلی را برای مشارکت علاقهمندان در نظر گرفته است، بیان کرد: جشنواره ثور به دنبال آن است که با استفاده از هنر و خلاقیت، دانش مالی را به مخاطبان آموزش دهد و روشهای نوین آموزش مفاهیم اقتصادی را معرفی کند.
دبیر جشنواره ثور با ارائه توضیحاتی در مورد ارسال اثر در رشته «فیلمنامهنویسی برای فیلم کوتاه»، گفت: در این رشته، شرکتکنندگان باید فیلمنامههایی کوتاه با محوریت مفاهیم مالی و سرمایهگذاری بنویسند. موضوعات این فیلمنامهها میتواند شامل مدیریت سرمایه، بازارهای مالی، مفاهیم اقتصادی مانند تورم و رکود، سواد مالی، برنامهریزی مالی شخصی و همچنین اثرات تصمیمات اقتصادی بر زندگی افراد باشد.
رشته «نمایشنامهنویسی» دومین بخش از جشنواره ثور است که آذریان در این مورد بخش، بیان کرد: در این بخش، علاقهمندان باید نمایشنامههایی با موضوعات مالی و سرمایهگذاری بنویسند. برخلاف رشته فیلمنامهنویسی، در اینجا محدودیتی از نظر طول نمایشنامه وجود ندارد و شرکتکنندگان میتوانند داستانهای مفصلتری را برای صحنههای نمایشی خلق کنند. نمایشنامهها باید علاوه بر انتقال مفاهیم مالی، توانایی جذب و نگهداشتن توجه مخاطب را داشته باشد.
دبیر جشنواره ثور در مورد سومین و آخرین بخش جشنواره با عنوان «تبلیغات خلاقانه بصری» نیز بیان کرد: این رشته ویژه نهادهای مالی نظیر بانکها، بیمهها، کارگزاریها، شرکتهای تأمین سرمایه و سبدگردانها، مشاوران سرمایهگذاری و تمامی نهادهای مالی و ناشرین بورسی است که میخواهند از طریق تبلیغات خلاقانه مفاهیم مالی را به عموم مردم معرفی کنند یا به معرفی محصولات خود و یا مجموعه خود بپردازند. این تبلیغات میتواند در قالب تیزرهای تبلیغاتی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و دیگر انواع تبلیغات بصری به نمایش گذاشته شوند.
آذریان با اشاره به چگونگی ارسال آثار برای شرکت در جشنواره، گفت: شرکتکنندگان در رشتههای فیلمنامهنویسی و نمایشنامهنویسی باید آثار خود را از طریق سایت رسمی جشنواره به آدرس www.sorawards.com بارگذاری کنند. در حالی که برای بخش تبلیغات خلاقانه بصری، نهادها و سازمانها باید آثار خود را به همراه نامه معرفی مجموعه و نماینده رسمی خود به دبیرخانه جشنواره بفرستند. بر این اساس شرکتکنندگان فرصت دارند آثار خود را تا تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ ارسال کنند.
کد خبر 515243






نظر شما