نیان درباره صورت های مالی شفاف سازی کرد

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی نیان منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت نیان الکترونیک خبر داد؛ در راستای رعایت دستور العمل حاکمیت شرکتی و رفع موارد مطرح شده در گزارش بازرس و حسابرس قانونی، به موجب اطلاعیه به شماره پیگیری ۰۱۱۶۵۳۹۰ مورخ ۱۲۰۲/۱۲/۱۶، اکثریت اعضاء هیات مدیره و رییس هیات مدیره به عنوان عضو غیر موظف معرفی شده اند. همچنین در راستای صیانت از حقوق سهامداران و اطلاع رسانی مؤثر گزارشات مجامع و صورت های مالی شرکت اصلی و شرکت های زیر مجموعه علاوه کدال در سایت رسمی شرکت نیز منتشر شده است.

بر اساس توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده شرکت نیان الکترونیک که با نماد نیان در بورس فعالیت دارد؛

در خصوص اطلاعیه منتشر شده با شماره پیگیری به استحضار می رساند بازگشت به نامه شماره ۱۲۲/۱۵۰۵۳۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر ارایه اقدامات انجام شده شرکت در خصوص رفع بند ۱۴ گزارش حسابرسی دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ به استحضار می رساند اقدامات صورت گرفته به شرح پیوست تقدیم می شود.

رییس محترم اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی
جناب آقای سلطانی
با سلام و احترام
پیرو نامه به شماره ۱۲۲/۱۵۰۵۳۵ مورخ ۱۹۰۲/۰۱/۲۱ سازمان بورس و اوراق بهادار، به استحضار می رساند در راستای رعایت دستور العمل حاکمیت شرکتی و رفع موارد مطرح شده در گزارش بازرس و حسابرس قانونی، به موجب اطلاعیه به شماره پیگیری ۰۱۱۶۵۳۹۰ مورخ ۱۲۰۲/۱۲/۱۶، اکثریت اعضاء هیات مدیره و رئیس هیئت مدیره به عنوان عضو غیر موظف معرفی شده اند. همچنین در راستای صیانت از حقوق سهامداران و اطلاع رسانی مؤثر گزارشات مجامع و صورتهای مالی شرکت اصلی و شرکتهای زیر مجموعه علاوه کدال در سایت رسمی شرکت نیز منتشر گردیده است. در خصوص رعایت ماده ۱۹ و ماده ۱ دستورالعمل حاکمیت شرکتی نیز اقدامات مربوطه صورت گرفته و اعضاء کمیته انتصابات طی دو هفته آتی طی فرم مربوطه در سامانه کدال معرفی خواهند شد. از بذل توجه جنابعالی به این مجموعه کمال امتنان را داریم.

نیان درباره صورت های مالی شفاف سازی کرد

کد خبر 493287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =