دولت سیزدهم پرکارترین دولت پس از انقلاب است

عضو هیات رییسه مجلس گفت: با اینکه فشارهای خارجی در بالاترین حد ممکن قرار دارد اما دولت سیزدهم پرکارترین دولت پس از انقلاب اسلامی است.

به گزارش صدای بورس، علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت گذشته پروژه‌های ملی فراموش شده بود افزود: اکنون فشارهای خارجی در بالاترین حد ممکن قرار دارد اما دیپلماسی ایران متوقف به همکاری با کشورهای غربی نشد و دستاوردهایی مانند عضویت در بریکس و شانگهای رقم خورد.

وی تصریح کرد: در دولت گذشته شاهد خاموشی‌های گسترده بودیم اما در دولت سیزدهم با اینکه هر سال شاهد افزایش مصرف برق هستیم نه تنها خاموشی نداشتیم بلکه تولید کشور نیز با افزایش روبه‌رو شده که نشان می‌دهد بخش صنایع نیز از انرژی مناسبی برخوردار شده است.

سلیمی با اشاره به مدیریت دولت در بخش انرژی گفت: در دولت گذشته مدیریت وجود نداشت اما در دولت سیزدهم اقداماتی انجام شده که نشان می‌دهد پرکارترین دولت پس از تاریخ انقلاب اسلامی است که نتایج مطلوب آن زمان‌بر خواهد بود.

وی گفت: در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگزاران نظام فرمودند که ارتباط با سایر کشورها خوب است اما نتایج آن زمان‌بر خواهد بود.

این عضو هیات رییسه مجلس اظهار کرد: مشخص است دولت سیزدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفته که ناترازی برق و بنزین وجود داشت و نرخ تورم و رشد نقدینگی در بالاترین حد قرار داشت اما آمار اخیر بانک مرکزی درباره رشد نقدینگی نشان می‌دهد حتی از میزان هدفگذاری شده ۲۵ درصد نیز پایین‌تر آمده است.

سلیمی به دیگر اقدامات دولت در این زمینه اشاره کرد و گفت: در بخش آبرسانی دولت یازدهم و دوازدهم پروژه‌ها را پیش نبردند و همه آن‌ها با عقب‌ماندگی و هزینه زیاد به دولت سیزدهم تحمیل شد اما دولت برای اینکه در کنار مردم قرار دارد آن‌ها را به بهره‌برداری رسانده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در دولت گذشته اعتقادی به مسکن سازی وجود نداشت گفت: وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم معتقد بود مسکن‌سازی مزخرف است و نتیجه گرانی مسکن در این سال‌ها توقف ساخت مسکن در ۸ سال دولت آقای روحانی است. به نظر می‌رسد مسئولان گذشته که این روزها نسبت به برخی موضوعات اقتصادی اظهارنظر یا انتقاد می‌کنند خودشان باید در مورد ترک فعلی که انجام دادند پاسخگو باشند.

به گفته وی، آقای رییسی رییس جمهوری مردمی است و از پشت خودروی شیشه‌دودی مسائل مردم را نمی‌سنجد بلکه در میان مردم زندگی می‌کند. اقداماتی هم که انجام شده به دلیل کم‌کاری‌های گذشته زمان‌بر است تا نتایج آن مشخص شود.

کد خبر 492732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =