چکیده تحلیل بنیادی فولاد خوزستان

پیش بینی تولید محصولات شرکت فولاد خوزستان برای محصولات اسفنجی و فولاد برای سال ۱۴۰۲ به ترتیب ۳.۶۶ و ۳.۳۹ میلیون تن و برای سال ۱۴۰۳ این مقادیر ۴.۹۸ و ۳.۴۹ میلیون تن می باشد.

به گزارش صدای بورس، شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۳۶۶ با نام فولاد اهواز به ثبت رسید و در سال ۱۳۶۸ به بهره برداری رسید. شرکت در سال ۱۳۷۴ به فولاد خوزستان تغییر نام داد و در سال ۱۳۷۴ به سهامی عام تبدیل شد. در حال حاضر شرکت جز واحدهای فرعی گروه توسعه اقتصادی پایندگان می باشد. محصـولات اصـلی شـرکت شـامل شـمشـال و تختال (بیلت، بلوم، اسـلب) می باشـدکه برای تولید انواع مقاطع فولادی، ورق های گرم و سرد و فولادهای ساختمانی بکار می رود.

پیش بینی تولید محصولات شرکت برای محصولات اسفنجی و فولاد برای سال ۱۴۰۲ به ترتیب ۳.۶۶ و ۳.۳۹ میلیون تن و برای سال ۱۴۰۳ این مقادیر ۴.۹۸ و ۳.۴۹ میلیون تن می باشد.

برای فروش محصولات فروش شرکت بخشی از تولیدات شرکت که برای تولید به خط بعد وارد می شود با توجه به ضرایب تولید مصرف محاسبه می شود و باقی مانده آن برای فروش در نظر گرفته می شود. پیش بینی ما برای فروش اسفنجی و فولاد شرکت برای سال ۱۴۰۲ به ترتیب ۰.۲۳ و ۳.۳۹ میلیون تن و برای سال بعد ۰.۸۱ و ۳.۴۹ میلیون تن می باشد.

متوسط نرخ دلار نیمای برای ادامه سال ۱۴۰۲ در این تحلیل ۳۹،۱۰۰ تومان و برای سال مالی ۱۴۰۳، ۴۸،۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

چکیده تحلیل بنیادی فولاد خوزستان

سینا خورشیدی _ کارشناس تحلیل

شماره ۵۲۵هفته نامه اطلاعات بورس

کد خبر 486514

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چکیده تحلیل «تکمبا»

    چکیده تحلیل «تکمبا»

    از پتانسیل های شر کت می توان به طرح جدید کمباین سازی شرکت اشاره کرد که در روند تولید شرکت اثر خوبی خواهد داشت و همچنین با توجه به اینکه شرکت از سال ۱۳۹۳ تجدید ارزیابی نداشته، از این منظر هم می تواند برای سرمایه گذاران جذاب باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =