مشارکت شرکت ترنج در تامین مالی ۸۰۰ میلیارد تومانی بازارسرمایه

شرکت ترنج ۲۰۰ میلیارد تومان از پروژه تامین‌مالی شرکت تولیدی شهر فرش ایرانیان را برعهده گرفت.

یکی از مهمترین مزیت‌ها و ویژگی‌های بازارسرمایه تامین مالی برای شرکت‌های اقتصادی است، متداول ترین روش تامین مالی انتشار اوراق صکوک است که از طریق نهادهای مالی بازار سرمایه انجام می‌شود که مشاور سرمایه‌گذاری ترنج از جمله شرکت‌های خدمات دهنده در این حوزه است که در تامین مالی ۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت تولیدی شهر فرش ایرانیان نیز از طریق صندوق درآمدثابت افران مشارکت دارد.

صکوک مرابحه شرکت تولیدی شهر فرش ایرانیان به ارزش ۸۰۰میلیارد تومان جهت تامین سرمایه در گردش به‌منظور خرید کالاهای بازرگانی موردنیاز شرکت از طریق فرابورس امروز ۲۱ آذر عرضه می‌شود. صندوق درآمد ثابت افران یکی از متعهدین پذیره‌نویسی این اوراق به ارزش ۲۰۰ میلیاردتومان است.

بازارگردانان اوراق، کنسرسیومی متشکل از « صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تاک دانا، شرکت تامین سرمایه خلیج‌فارس و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی مفید» بوده و متعهدان پذیره‌نویسی نیز کنسرسیومی متشکل از شرکت « صندوق سرمایه‌گذاری افرا نماد پایدار، تامین سرمایه خلیج‌فارس و صندوق سرمایه‌گذاری ثابت حامی » است. ضمنا، شرکت کارگزاری بانک کارآفرین عامل فروش و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه عامل پرداخت این اوراق هستند.

تامین مالی و عرضه پذیرش یکی از خدمات مجموعه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج است. این مجموعه پیش از این نیز برای نخستین بار برای یک شرکت دانش بنیان (فیلیمو) از طریق بازار سرمایه تامین مالی کرد. شرکت‌ها می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه از طریق تماس با شماره‌های ۰۲۱۷۹۳۲۶ اقدام کنند.

کد خبر 484957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =