چرا برخی شرکت‌ها تجدید ارزیابی نمی‌دهند؟

مدیر صندوق سرو در مورد دلایل عدم تجدید ارزیابی برخی شرکت‌ها می‌گوید.

علیرضا نجارپور، مدیر صندوق سرو در گفت‌وگویی با صدای بورس، ضمن اشاره به مزایای تجدید ارزیابی، در مورد اینکه چرا برخی شرکت‌ها تجدید ارزیابی نمی‌دهند توضیح داد.

کد خبر 484620

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • روزهای خوب بورس در سایه تجدید ارزیابی‌ها

    ارزش معاملات روزانه از ۸ همت گذشت؛

    روزهای خوب بورس در سایه تجدید ارزیابی‌ها

    اولین روز هفته بازار مورد اقبال خریداران قرار گرفت و توانست رشد بیش از ۱.۳۳ درصدی را داشته باشد و به رقم ۲ میلیون و ۸۷ هزار واحد برسد.

  • تجدید ارزیابی «برکت» چگونه انجام می شود؟

    تجدید ارزیابی «برکت» چگونه انجام می شود؟

    کارشناس بازار سرمایه، در رابطه با زمان تجدید ارزیابی شرکت های زیر مجموعه شرکت دارویی برکت گفت:در مرحله اول شرکت های زیر مجموعه برکت باید تجدید ارزیابی انجام دهند و تصمیم گیری سهامدارن در این خصوص حائز اهمیت است. با توجه به ریسک های موجود تخمین زده می‌شود که فرایند تجدید ارزیابی بیش از یکسال زمان ببرد.

  • ضرورت مدیریت تجدید ارزیابی 

    ضرورت مدیریت تجدید ارزیابی 

    تجدید ارزیابی‌ها به شکلی که تاکنون در شرکت‌های بورسی انجام شده، باعث شده است که یکسری دارایی‌های استهلاک ناپذیر و سمت کلی دارایی‌ها را تجدید ارزیابی انجام دهند و...

  • شرکت‌های مستعد تجدید ارزیابی دربورس را بشناسید

    شرکت‌های مستعد تجدید ارزیابی دربورس را بشناسید

    بنابراین بررسی آمارهای برخی ناشران نشان داد، حدود ۳۶ شرکت در ۵ سال گذشته افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها داشته‌اند که امسال موعود تجدید ارزیابی آن رسیده است.همچنین برخی شرکت ها نیز وجود دارند که با ۳ سال یکبار شدن این قانون امسال زمان تجدید ارزیابی باید انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =