وضعیت نامعلوم تخصیص قیر رایگان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:تاخیر در ارائه اعتبارات بودجه ای برای استان های سردسیر، روند فعالیت های عمرانی در این استان ها را با وقفه مواجه کرده است.

به گزارش صدای بورس،اصغر سلیمی، با ارزیابی خود پیرو عملکرد بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: متاسفانه هنوز خیلی از احکام بودجه ای و مبالغی که در برخی از موضوعات مختلف برای استان ها پیش بینی شده بود، اختصاص پیدا نکرده است.

تا اواسط آبان امکان فعالیت عمرانی وجود دارد

وی با اشاره به عدم تامین منابع بودجه ای در حوزه های زیر ساختی و عمرانی استان ها بیان کرد: در حوزه هایی نظیر راه ها و زیر ساخت ها ، شاید بتوان تا پایان آبان ماه به ساخت و سازها پرداخت چراکه برخی از مناطق و استان های ما کوهستانی بوده و همواره شرایط فعالیت عمرانی برای انها مهیا نیست. بنابراین این منابع هنوز ابلاغ نشده که فعالیت های عمرانی مدنظر قرار گیرد.

وضعیت نامعلوم تخصیص قیر رایگان

این نماینده مجلس با اشاره به مبحث تخصیص قیر به استان ها در قالب مصوبات بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: همچنین هنوز وضعیت تخصیص قیر در قالب مصوبه بودجه به استان ها مشخص نیست. در حال حاضر ما بسیاری از جاده ها را داریم که در آنها زیرسازی لازم انجام شده و اما اگر تامین قیر آنها تعیین تکلیف نشود، زحمات انجام شده روی زمین باقی می ماند.

وقفه در فعالیت عمرانی مناطق سردسیر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:تاخیر در ارائه اعتبارات بودجه ای برای استان های سردسیر، روند فعالیت های عمرانی در این استان ها را با وقفه مواجه کرده است.

بانکها حتی به افرادی که میانگین حساب بانکی دارند، تسهیلات نمی دهند

به گزارش خانه ملت،این نماینده مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از تخصیص اعتبارات اشتغالزایی در قالب بودجه سال ۱۴۰۲ بیان کرد: بسیاری از بانکها در این بخش ها دچار مشکلات بوده اند و برخی بانکها حتی به افرادی که میانگین حساب بانکی دارند، تسهیلات نمی دهند

کد خبر 481027

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اصرار مجلس بر مصوبه اختصاص قیر رایگان

    اصرار مجلس بر مصوبه اختصاص قیر رایگان

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصرار بر مصوبه خود در طرح اصلاح سازوکار تخصیص قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی کشور، آن را به مجمع تشخیص مصلحت فرستادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =