نوسان صعودی دلار در بازار آزاد

معاملات امروز دلار در بازار آزاد بالاتر از دیروز و در محدوده ۴۹ هزار و ۷۳۰ تومان در حال انجام است، این در حالی است که روز گذشته دلار در محدوده ۴۹ هزار و ۵۵۰ تومان تا ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان در حال نوسان بود.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۰۳ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۵۹۹ تومان اعلام شد. نرخ حواله دلار در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز به ۳۷ هزار و ۴۵۱ تومان رسید. دلار در بازار آزاد، امروز در محدوده ۴۹ هزار و ۷۳۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال که با قیمت ۹۲ دلار و ۹ سنت در هر بشکه بسته شده بود، در شروع هفته میلادی با ۴۵ سنت افزایش به ۹۲ دلار و ۵۴ سنت در هر بشکه رسید. هر اونس فلز زرد نیز هفته میلادی را با حدود ۱۰۶ دلار کاهش در محدوده ۱۸۴۲ دلاری آغاز کرد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی امروز با قیمت ۲۷ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان افزایش نشان می‌دهد. ربع سکه هم بدون تغییر با همان قیمت ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

امروز همچنین طلای ۱۸ عیار ۳۷۰۰ تومان رشد کرد و به ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

کد خبر 480036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =