«ارزش پاداش» پربازده‌ترین در هفته گذشته

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۸۷ هزار واحد افت به محدوده ۱,۹۸۳ هزار واحد رسید.

در هفته منتهی به ۳۱ تیر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله درآمد ثابت و درآمد ثابت در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «ارزش پاداش»، «مختص اوراق دولتی ندای ماندگار دماوند» و «مشترک یکم ایرانیان» به ترتیب با کسب ۳.۶۲، ۰.۸۱ و ۰.۷۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.
در هفته گذشته خالص خروج پول از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود. خالص خروج وجه نقد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های با قابل معامله با ۲۸,۸۳۶ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های با درآمد ثابت با خالص ورود ۱۳,۳۹۱ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۷ میلیون و ۱۷۱ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۲۳ درصد در سهام، ۴۴ درصد در اوراق با درآمد ثابت و ۲۸ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

«ارزش پاداش» پربازده‌ترین در هفته گذشته

  • رضا حامدی‌فر - کارشناس بازار
  • شماره ۵۰۲ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 476007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =