پرداخت سود سالانه ۳۰ درصدی برای بیمه‌گذاران «وآفری»

مدیرعامل بیمه کارآفرین گفت: تمرکز اصلی شرکت بر سرمایه‌گذاری است تا بتواند برای یک دوره با ثبات و بلندمدت سود سالانه ۳۰ درصدی را برای بیمه‌گذاران عمر محقق کند.

به گزارش صدای بورس، محمد حیدری در رابطه با اقدامات شرکت در جهت کسب سود برای سرمایه‌گذاران گفت: برنامه شرکت در سال ۱۴۰۱ توازن پرتفوی بود که برای تحقق این مهم ۵۰ درصد را به بیمه‌های زندگی و ۵۰ درصد دیگر را به رشته‌های سودده مانند آتش سوزی و انرژی اختصاص دادیم. برای بیمه‌گذاران عمر سود قطعی ۳۰ درصد را از طریق سرمایه‌گذاری به دست آوردیم و همچنین رشد ۵۵ درصدی حق بیمه را نسبت به خسارت‌های پرداختی شاهد بودیم که از میانگین صنعت بیمه یعنی ۴۲ درصد، پایین‌تر بوده است.

وی ادامه داد: از مهمترین اقداماتی که در سال گذشته انجام دادیم، تسهیل در روش‌های اجرایی بود. به همین منظور به صورت اختصاصی برای مشتریان خود بسترهای الکترونیکی متعددی را راه‌اندازی کردیم. تمرکز بیشتر در بیمه کارآفرین بر بیمه‌های زندگی با فروش‌های آنلاین در کنار ارزیابی ریسک آن و شفافیتی است که بتوانیم سرمایه‌گذاری منظم را به مشتریان گزارش دهیم.

حیدری افزود: سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۵۰ میلیارد تومان بود که رقم EPS به میزان ۴۶۲ ریال را به همراه داشت. این سود جهشی ۸۶ درصدی نسبت به سال قبل داشت که دستاوردهای مطلوبی را از نظر صنعت بیمه و میانگین آن به دنبال داشت.

مدیرعامل بیمه کارآفرین با اشاره به اهداف شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: هدف شرکت ارائه خدمات با کیفیت‌تر است؛ همچنین محصول جدیدی را با توجه به تیم و شبکه‌ای که در حوزه بیمه‌های زندگی داریم برای بازنشستگان رونمایی خواهیم کرد. تمرکز بیشتر روی سرمایه‌گذاری است تا بتوانیم برای یک دوره با ثبات و بلندمدت سالانه۳۰ درصد سود به بیمه‌گذاران عمر در بخش سرمایه‌گذاری بدهیم و در حوزه اموال و خودرو هم کنترل شده اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 475535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =