سکه و دلار در مسیر صعودی

طبق بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و ارز، امروز هم سکه و دلار در مسیر صعودی قرار گرفتند.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، نرخ دلار صرافی ملی امروز ۴۱ هزار و ۲۶۱ تومان و یورو ۴۴ هزار و ۹۸۹ تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز نرخ حواله دلار با اندکی کاهش نسبت به دیروز ۳۷ هزار و ۵۱۰ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد نیز امروز با قیمت ۵۰ هزار و ۳۸۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال که معاملات هفته گذشته را با ۷۵ دلار و ۱۹ سنت به پایان رسانده بود، هفته جدید را نیز در همین بازه قیمتی آغاز کرد و هم‌اکنون با قیمت ۷۵ دلار و ۲ سنت در هر بشکه معامله می‌شود.

هر اونس فلز زرد نیز که هفته میلادی را با ۱۹۱۹ دلار و ۶۲ سنت به پایان برده بود، امروز با قیمت ۱۹۱۲ دلار و ۳۸ سنت در حال معامله است که نسبت به هفته قبل ۷ دلار و ۲۴ سنت کاهش نشان می‌دهد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی در پی روند افزایشی خود، امروز با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ۲۹ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان رسید. ربع سکه هم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

طلای ۱۸ عیار هم امروز با قیمت ۲ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۲۰۰ تومان خرید و فروش می‌شود که نسبت به روز گذشته ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 474738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =