تقسیم سود ۱۸۸ ریالی "افرا" به ازای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت "افرانت" با حضور بیش از ۷۷درصد سهامداران برگزار و به ازای هر سهم ۱۸۸ ریال تقسیم سود انجام شد.

به گزارش صدای بورس؛ بابک تراکمه، مدیرعامل شرکت افرانت در مجمع عمومی عادی سالانه ۱۴۰۱ افرانت (سهامی عام) با ارائه گزارش هیات مدیره اهم فعالیت‌ها و برنامه های این شرکت را تشریح کرد.

تراکمه با اشاره به روند رشد دیتا، سرمایه گذاری در مراکز داده را اجتناب پذیر دانست و گفت: این امر نقش آفرینی افرانت در زیست بوم دیجیتال کشور را بیش از پیش نمایان خواهد کرد.

مدیرعامل افرانت با اشاره به عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۱، توسعه خدمات ابری و افزایش ظرفیت فیزیکی دیتاسنتر با ایجاد و بهره برداری از دیتا سنتر جدید این شرکت را به عنوان محور اصلی برنامه های این شرکت در سال جاری اعلام کرد.

لازم به ذکر است افرانت در حال حاضر با چهار دیتاسنتر، در نقاط اصلی توزیع ترافیک کشور حاضر بوده و از آمادگی خوبی برای انتقال ترافیک به کاربران برخوردار است.

وی وجود بیش از سه هزار مشتری سازمانی در افرانت را از سرمایه های این شرکت دانست و گفت: امیدواریم با تکیه بر دانش و سرمایه انسانی افرانت، منافع ذینفعان شرکت را تامین کنیم.

در ادامه این مراسم گزارش حسابرس و صورتهای مالی شرکت افرانت قرائت و به تصویب رسید و در انتها میزان ۲۵درصد و به ازای هر سهم ۱۸۸ریال تقسیم سود انجام شد.

با پایان مجمع عمومی عادی سالانه افرانت، مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲ این شرکت نیز برگزار شد. در این جلسه اصلاح اساسنامه شرکت افرانت مطابق نمونه مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب سهامداران رسید.

کد خبر 474217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =