قیمت اجاره آپارتمان در شهر ری چند؟

شهر ری که در مناطق ۱۹ و ۲۰ تهران قرار دارد از خوش قیمت‌ترین مناطق است که به راحتی شما را قادر می‌سازد تا خانه‌دار شوید.

به گزارش صدای بورس,در صورتی که شما متقاضی خانه‌ای زیبا، در محله‌ای ایده‌آل در شهرری هستید تا انتها همراه ما باشید چرا که شرایط اجاره آپارتمان در شهرری و قیمت رهن و اجاره را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

خیابان دیلمان واقع در جنوب شرقی تهران است و از شمال به بزرگراه کریمی، از شرق به فدائیان اسلام، از جنوب به خیابان خانلری و از غرب به یزدانخواه می‌رسد. این خیابان در محدوده طرح زوج و فرد قرار ندارد و تردد را برای ساکنینی که صاحب خودرو شخصی هستند، بسیار ساده کرده است.

از رستوران‌های مهم در این خیابان می‌توان به رستوران آشپزباشی، رستوران مجلل و... اشاره کرد.تره‌بار میوه و سبزیجات این خیابان را برای سکونت بسیار ایده‌آل ساخته است.از مکان‌های تفریحی آن می‌توان بوستان ایثار، بوستان بسیج و بوستان آقایی را نام برد.

خیابان دیلمان از نظر دسترسی محلی به مترو، تاکسی و اتوبوس مناسب است و در همه حال به آسان‌تر شدن زندگی شما کمک می‌کند.

به عنوان نمونه یک آپارتمان ۷۵ متری دارای ۲ خواب مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای ودیعه نیاز دارد و برای کرایه مبلغی حدود ۵ میلیون تومان اعلام شده است که با این قیمت به سادگی نمی‌شود در مرکز تهران خانه‌ای برای اجاره پیدا کرد.محله بهشتی شهر ری در مجاورت با حمزه‌آباد و شهید آوینی قرار دارد و از شمال به خیابان شهید رجایی، از جنوب به انبار نفت و از غرب به بزرگراه رسولی می‌رسد. محله شهید بهشتی شهر ری در محدود طرح ترافیک قرار ندارد و با خیال راحت می‌توانید در این منطقه رفت و آمد داشته باشید.

در محله شهید بهشتی زندگی بسیار ساده است چرا که امکانات رفاهی در آن بسیار است. از این امکانات می‌توان به بازار بزرگ آرین، میوه و تره بار شهر ری و بازار محله‌ای میوه اشاره کرد.از طرفی برای گذراندن اوقات فراغت می‌توانید به بوستان فرهنگیان و بوستان بهشتی سری بزنید.

قیمت اجاره آپارتمان در شهید بهشتی شهرری مناسب است و با همان قیمت کم می‌تواند تمامی امکانات مورد نیاز زندگی را در اختیار شما قرار دهد.

شما برای اجاره یک واحد آپارتمان ۵۰ متری تک خوابه در شهید بهشتی شهر ری در طبقه ۴، به مبلغی حدود ۵۰ میلیون تومان پول پیش به همراه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره نیاز دارید. این قیمت برای این محله کاملا مناسب بوده و می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد.محله حمزه‌آباد یکی از محله‌های عالی شهر ری به حساب می‌آید و از نظر اجاره آپارتمان و دسترسی به امکانات رفاهی، تفریحی در جایگاه مناسبی قرار دارد. اجاره خانه در این محله هزینه ایده‌آلی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

محله حمزه آباد شهر ری از شمال به بزرگراه کریمی، از شرق به شهدای شاملو و از جنوب به میدان هادی ساعی راه دارد.

محله هایی که در مجاورت حمزه آباد قرار دارند به شرح زیر است:جوانمرد قصاب، بهشتی، دیلمان، شهید آوینی و سر تخت که همگی از محله‌های خوب شهر ری هستند.

از مکان های تفریحی در حمزه آباد می‌توان به بوستان‌های نماز، کمیل، نیلوفر، بوستان خبرنگار و استخر مدرس اشاره کرد.

علاوه بر این، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس فراوانی در این محله وجود دارد که رفت و آمد را برای افراد ساکن در آن ساده کرده است.

یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری دو خوابه، نوساز و بسیار شیک در حمزه آباد شهر ری مبلغ یک میلیارد تومان را پیش می‌گیرد و برای اجاره مبلغی حدود سه میلیون تومان در نظر دارد.

به گزارش ایسنا,همان طور که در این مطلب مشاهده کردید به بررسی چند محله و ارائه قیمت اجاره آپارتمان در محله‌ه ای مختلف شهر ری پرداختیم. سایت ملکی دلتا در کنار شماست تا بتوانید بهترین محله را برای زندگی انتخاب کرده و هزینه‌ای منصفانه برای خانه ایده‌آل خود در شهرری پرداخت کنید.

کد خبر 473254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =