شروع دوباره یک روند افزایشی برای کگهر

گزارش تحلیل بنیادی از سهم کگهر و پیش بینی سود و درآمد شرکت را در این مطلب می خوانید.

به گزارش صدای بورس، پیش بینی سود هرسهم پس از کسر مالیات شرکت سنگ آهن گهر زمین برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲ مبلغ ۵۹۴۲ ریال است.

سنگ آهن گهر زمین با نماد کگهر در بورس فعالیت دارد؛

سنگ آهن گهر زمین درآمد را برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲ مبلغ ۳۵۹۹۳۹۱۱۰ میلیون ریال پیش بینی کرد این رقم برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱ مبلغ ۳۰۳۹۴۵۹۳۱ میلیون ریال است.

پیش بینی سود هرسهم پس از کسر مالیات شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲ مبلغ ۵۹۴۲ ریال و برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۱ مبلغ ۴۶۸۹ ریال است.

شروع دوباره یک روند افزایشی برای کگهر

شروع دوباره یک روند افزایشی برای کگهر

شرکت سنگآهن گوهر زمین با توجه به دسترسی به یکی از معادن غنی سنگ آهن کشور میتواند تولید و فروش سنگ آهن خود را برای حداقل یک دهه آینده تضمین کند. این شرکت با گام برداشتن در جهت تکمیل زنجیره فولاد توانایی خلق ارزش افزوده بالاتر را طی سال های آینده داراست.
بزرگترین ریسک شرکت در سال های اخیر تغییرات مداوم قوانین و مفادقرارداد این شرکت با ایمیدرو بوده که منجر به کاهش بخش زیادی از سود شرکت شده و پیشبینی میشود این تغییرات برای سال۱۴۰۲ نیز منجر به افزایش حقالسهم ایمیدرو از کلوخه استخراجی شرکت شود.
در حال حاضر با توجه به فرصت ها و ریسکهای حاکم بر شرکت، قیمت سهم در محدوده ۵۰۰۰ تومان در محدوده تعادلی ارزیابی میشود.

شروع دوباره یک روند افزایشی برای کگهر


کگهر به تازگی موفق به خاتمه الگوی اصلاحی ۲.۵ ساله خود که در قالب یک مثلث انقباضی گسترش یافته بود، شده است. به این ترتیب با پایان۵ شاخه از این الگو میتوان حرکت صعودی شارپ اخیر را شاخهای از روند صعودی جدید در نظر گرفت. با این حال همزمان با رسیدن قیمت به سد ۶.۲۰۰ تومانی شاهد افزایش عرضهها و عقبگرد قیمت تا حمایت ۴.۸۴۰ تومانی بودیم که نشان از میل این نماد به یک دوره اصلاح موقت دارد. گرچه اصلاح قیمتی خاصی برای کگهر متصور نیستیم اما شروع دوباره یک روند افزایشی مستلزم یک دوره اصلاح زمانی برای تکمیل شاخهB خواهد بود.

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 473177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =