لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲

بورس روز گذشته در ادامه روند صعودی خود توانست در نهایت بازدهی مثبتی را به ثبت برساند و شاخص کل در انتهای معاملات دومین روز خرداد ماه، با یک افزایش ۰.۵۳ درصدی کار خود را به پایان رساند و در محدوده ۲.۳۳ میلیون واحدی قرار گرفت. در سمت دیگر اما شاخص هم‌وزن توانست روز بهتری را سپری کند و بازدهی مثبت ۱.۸۴ درصدی را به ثبت برساند که دلیل اصلی آن نیز روند صعودی بهتر در گروه‌هایی همچون غدایی، سیمانی، فراکاب، املاک و مستغلات و… بود. ارزش معاملات خرد سهام نیز در طول بازار عدد ۱۳۰۸۰ میلیارد تومان را ثبت کرد و شاهد تداوم ورود پول با ثبت عدد ۲۶۰ میلیارد تومانی بودیم.

۱۲:۵۸⏰
خلاصه بازار امروز
شاخص کل آخرین روز معاملاتی هفته جاری را با رشد ۱۵ هزار واحدی به پایان برد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۴۵ هزار واحد ایستاد.
امروز حدود ۱۰۲ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد و ارزش معاملات خرد به ۱۱.۷ هزار میلیارد تومان رسید.
نمادهای شتران و خودرو صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای وملی و شستا بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۱۸⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با افزایش بیش از ۱۶ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۴۷ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با رشد ۲ هزار واحدی همراه بوده است.
نمادهای شبندر، شپنا، شتران،‌ نوری،‌ تاپیکو، وامید و میدکو در صدر شاخص‌سازان بورس امروز قرار دارند.
خودرو، فرآورده نفتی و محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معامله ۱۰۰۳.۲ میلیارد تومان، ۹۱۲ میلیارد تومان و ۷۰۸ میلیارد تومان برترین صنایع بازار امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۱:۳۳⏰
تملت در گروه نهادهای مالی، با قیمت ۳۱۴.۵ تومان در مثبت ۷ درصد حجم معامله ۹۹ میلیونی داشته و با صف خرید بیش از ۱۵۰ میلیونی دارد.


۱۱:۲۵⏰
گروه خودرو معاملات سرخی را تجربه می‌کنند. نمادهای خودرو، خگستر، خساپا و خاور با افت ۲ درصدی قیمت معامله می‌شوند.


۱۱:۲۴⏰
نماد گکوثر برای دومین روز متوالی با رشد ۵ درصدی قیمت خریدارن خود را از ابتدای بازار صف‌نشین کرده است و تا این لحظه در این نماد ۲۷۰ میلیون برگه سهم معامله شده است.


۱۱:۱۷⏰
در گروه فراکابی‌ها، بورس با قیمت ۸۵۰ تومان نزدیک به منفی ۳ درصد حجم معامله ۱۹ میلیونی دارد و فرابورس با قیمت ۱۵۴۵ تومان و افت بیش از ۲ درصدی دادوستد ۲۶ میلیون سهم را نشان می‌دهد.
کالا هم با قیمت ۲۵۳۶ تومان در منفی ۳.۵ درصد حجم معامله ۹ میلیونی دارد و انرژی با افت بیش از ۱ درصدی برروی قیمت ۶۳۹۸ تومان حجم معامله ۱۱ میلیونی داشته است.


۱۱:۱۶⏰
شستا با قیمت ۱۴۲ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله ۴۸۰ میلیونی دارد.


۱۰:۵۷⏰
پالایش با قیمت ۲۰۶۸۶ تومان رشد ۵ درصدی داشته و حجم معامله ۱۳ میلیونی را گذرانده است و دارایکم با قیمت ۲۳۰۰۴ تومان با افت ۱.۵ درصدی دادوستد ۱۰ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است.


۱۰:۴۳⏰
در گروه فلزات اساسی، فولاد با قیمت ۶۳۶ تومان نوسان منفی دارد و فملی با قیمت ۷۷۰ تومان نوسان منفی با حجم معامله ۳۴ میلیونی دارد. در این گروه همچنین ذوب با قیمت ۴۴۰ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۸۰ میلیون سهم رسیده است و فخوز با قیمت ۴۳۰ تومان نوسان منفی با حجم معامله ۳۱ میلیونی دارد.
میدکو هم با رشد ۳ درصدی و قیمت ۱۴۰۹ تومان حجم معامله ۱۰ میلیونی دارد.


۱۰:۴۲⏰
ارزش معاملات خرد بازار تا این لحظه ۷۳۰۰ میلیارد تومان است.


۱۰:۲۴⏰
در گروه پالایش، شپنا با قیمت ۹۸۸ تومان رشد بیش از ۳.۵ درصدی و حجم معامله ۲۲۲ میلیونی داشته است و شبندر با قیمت ۱۴۶۲ تومان نزدیک به مثبت ۵ درصد دادوستد ۱۳۵ میلیون سهم را ثبت کرده است.
شتران با قیمت ۶۱۳ تومان در مثبت ۳.۵ درصد حجم معامله ۳۳۸ میلیونی را نشان می‌دهد و شبریز با قیمت ۲۰۰۱ تومان با رشد بیش از ۲ درصدی حجم معامله ۲۵ میلیونی داشته است.
در این گروه همچنین شراز با رشد ۳ درصدی بر روی قیمت ۱۹۰۵ تومان حجم معامله ۳ میلیونی دارد و شاوان با قیمت ۳۱۴۰ تومان با رشد ۵ درصدی حجم معامله ۱۲ میلیونی داشته و با صف خرید همراه است.


۰۹:۵۶⏰
تا اینجای بازار، ارزش معاملات خرد حدود ۴,۲ همت و تراز پول خرد بازار منفی ۲۵ میلیارد تومان است و شاخص کل به مدد نمادهایی همچون شپنا، شبندر، شتران، نوری، تاپیکو، شپدیس و وامید حدود ۲۰ هزار واحد رشد کرده و به ارتفاع ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار واحد رسیده است.
شاخص هم‌وزن نیز با افزایش ۲ هزار واحدی تا سطح ۷۹۳ هزار واحد بالا رفت.


۰۹:۵۳⏰
گروه فلزات معاملات متعادلی دارند. نمادهای فولاد، ذوب و فباهنر با گرایش منفی و فملی، فخوز و کویر با گرایش مثبت نزدیک به صفر تابلو در حال معامله هستند.


۰۹:۵۱⏰
وبملت امروز با افت بیش از ۱ درصدی برروی قیمت ۵۰۵ تومان حجم معامله ۱۷۷ میلیونی داشته است.


۰۹:۳۰⏰
فولاد با قیمت ۶۳۸ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۲۸ میلیون سهم رسیده و فملی با قیمت ۷۷۳ تومان در صفر تابلو حجم معامله ۱۲ میلیونی داشته است.


۰۹:۲۹⏰
تأثیرگذاران اصلی شاخص امروز با نمادهای پالایشی و پتروشیمی پر شده و در این دقایق شپنا، شبندر، شتران، نوری،‌ تاپیکو، شپدیس و بوعلی در صدر مثبت‌سازان قرار دارند.


۰۹:۲۵⏰
نمادهای گروه بانکی با افت قیمت دست به دست می‌شوند. وبملت پس از چند روز رشد متوالی با افت ۱ درصدی قیمت دنبال می‌شود.


۰۹:۲۵⏰
نمادهای شپنا، شتران، شبندر و شبریز از گروه پالایش با رشد ۵ درصدی قیمت معامله می‌شوند.


۰۹:۲۰⏰
معاملات امروز در مدار پالایشی‌ها می‌چرخد و سایر نمادهای مورد توجه در هفته گذشته از جمله بانکی‌ها با افزایش عرضه رو به رو هستند.


۰۹:۱۹⏰
آخرین روز معاملاتی هفته با افزایش بیش از ۱۹ هزار واحدی شاخص کل متأثر از شپنا، شبندر و شتران آغاز شده است.


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش
حدود ۱۵۰ صف خرید به ارزش ۲,۵ همت به صدرنشینی زفجر، وبرق، گکوثر، خکاوه و پی‌پاد
حدود ۳۰ صف فروش به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به صدرنشینی گشان، حشکوه، کمینا، ثشرق و خعمرا

کد خبر 472344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =