۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
شهریه مدارس غیرانتفاعی چند؟

شهریه‌های درخواستی برخی مدارس غیرانتفاعی برای مهر ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه همراه بوده و همین موضوع موجب شگفتی و البته سردرگمی خانواده‌ها شده است؛ برخی مدارس شهریه، ۶۰، ۵۳ و ۵۰ میلیون تومانی برای ثبت‌نام در دبستان دارند.

به گزارش صدای بورس,دریافت شهریه‌های کلان صرفاً محدود به منطقه‌ای خاص از پایتخت نیست و این رقم در مناطق مختلف مشاهده می‌شود؛ طبق گفته خانواده‌ها در مناطق ۱۲ و ۱۴ برای پایه دوم و ششم دبستان به ترتیب شهریه ۴۵ و ۴۰ میلیون تومانی دریافت می‌شود.

شهریه‌های عجیب مدارس غیرانتفاعی برای ثبت‌نام سال تحصیلی جدید در شرایطی موجب تعجب و اعتراض خانواده‌ها شده است که باید گفت، دلایل خانواده‌ها برای ثبت‌نام در مدارس غیرانتفاعی از میزان شهریه‌ها نیز عجیب‌تر است و این می‌تواند زنگ خطری برای مسئولان وزارت آموزش و پرورش باشد.

وقتی با خانواده‌ها درباره اینکه چرا فرزند خود را در مدرسه دولتی ثبت‌نام نمی‌کنند و حاضر به پرداخت شهریه‌های سنگین هستند، هم صحبت می‌شویم؛ اصلی‌ترین دلایل آنها، شلوغی کلاس‌های درس مدارس دولتی به ویژه در دوره ابتدایی، نحوه رفتار کادر مدارس دولتی عادی با دانش‌آموزان و والدین و عدم امکان مطالبه‌گری یا حتی پرسش ساده از مدیریت و کارکنان این مدارس است

منبع: تسنیم

کد خبر 472001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =