استفاده از شناسه کالا در ثبت‌سفارش واردات برخی از تعرفه‌های کالایی الزامی شد

سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: استفاده از شناسه کالا در ثبت‌سفارش واردات برخی از تعرفه‌ها الزامی شده و امکان اخذ شناسه کالا نیز برای تعرفه‌های اعلامی فراهم شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به اخذ شناسه کالا در سامانه اقدام کنند.

به گزارش صدای بورس,سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: استفاده از شناسه کالا در ثبت‌سفارش واردات برخی از تعرفه‌ها الزامی شده و امکان اخذ شناسه کالا نیز برای تعرفه‌های اعلامی فراهم شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به اخذ شناسه کالا در سامانه اقدام کنند.

استفاده از شناسه کالا برای تعرفه‌های فایل پیوست در مهلت زمانی محدود اختیاری است و پس از اتمام این مهلت، استفاده از شناسه کالا در ثبت سفارش واردات تعرفه‌مذکور الزامی خواهد شد.

همچنین در صورتی که امکان اخذ شناسه کالا برای کالایی فراهم نباشد، افراد جهت برقراری امکان اخذ شناسه کالا باید کاتالوگ کالای مورد نظر را به پست الکترونیکی سامانه شناسه کالا به نشانی shenasekala@ntsw.ir ارسال کنند یا در سامانه جامع تجارت گزینه «ثبت و پیگیری مشکل» را انتخاب کرده و در صفحه مربوطه، اقدام به ثبت درخواست در گروه «شناسه کالا» ، شاخه «درخواست برقراری امکان اخذ شناسه کالا» ، موضوع «عدم امکان اخذ شناسه کالا در تعرفه مشمول» کنند.

گفتنی است اخذ شناسه کالا برای تمامی گروه‌های کالایی مشمول شناسه کالا، به صورت رایگان و صرفاً به صورت اینترنتی از طریق سامانه جامع تجارت به آدرس ntsw.ir صورت می‌گیرد و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

به گزارش تسنیم,همچنین کاربران می‌توانند در صورت بروز مشکل، با مرکز پشتیبانی سامانه جامع تجارت به شماره ۱۲۴ داخلی ۲ سپس ۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 471947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =