کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

به دنبال کاهش قیمت دلار در بازارهای غیررسمی، طلا و سکه نیز در هفته پایانی اردیبهشت روند نزولی در پیش گرفت.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز و در آغاز هفته ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان اعلام شد. قیمت یورو نیز ۴۵ هزار و ۹۷۶ تومان اعلام شده است. امروز همچنین وبگاه بانک مرکزی، نرخ دلار صرافی ملی را ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان و یورو را ۴۵ هزار و ۳۸۹ تومان اعلام کرد. دلار در بازار آزاد نیز در ابتدای کانال ۵۲ هزار تومان در حال خرید و فروش است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال با ۸۱ سنت کاهش در پایان هفته میلادی، با ۷۴ دلار و ۱۷ سنت در هر بشکه بسته شد. هر اونس فلز زرد نیز در پایان هفته میلادی با ۲۰۱۰ دلار و ۸۸ سنت هفته را به اتمام رساند.

بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در اولین روز هفته جاری نشان می‌دهد سکه امامی یک کانال پایین آمد و با ۶۰۰ هزار تومان کاهش، به ۳۱ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان رسید. ربع سکه هم با قیمت ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به چهارشنبه گذشته ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین طلای ۱۸ عیار امروز با قیمت ۲ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد شد که نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل ۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 471719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =