بازدید مدیرعامل وصندوق از پتروشیمی جم و توسعه پلیمر کنگان

روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، دکتر نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و علیرضا زمان‌پور مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در منطقه عسلویه و بازدید از پتروشیمی جم؛ در جریان روند پیشرفت پروژه ABS/RUBBER قرار گرفتند.

به گزارش صدای بورس، در این دیدار ترکی با قدردانی از تلاش‌های مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی جم، توسعه پلیمر پادجم و کارکنان این شرکت در جهت پیشبرد اهداف پروژه abs/rubber گفت: از آنجا که سهام‌داران صندوق بازنشستگی، در واقع بازنشستگان زحمت کش کشور هستند و رسیدن طرح مهم و اقتصادی abs/rubber به مرحله تولید و سودآوری، نقش بسزایی در بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان کشور دارد، ما در صندوق بازنشستگی به عنوان پشتیبان صنعت، برای تحقق و رفع موانع تلاش‌ مان را مضاعف می‌کنیم.

در ادامه زمان‌پور مدیر عامل هلدینگ صباانرژی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی در واحدهای مختلف پروژه abs/rubber اظهار داشت: این طرح ‌سودآور حدود ۱۴ سال پیش استارت خورده و از ۱۸ ماه پیش متوقف شده بود که با حمایت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، همدلی و تعاملات مدیریتی مجموعه پتروشیمی جم و درایت مدیرعامل توسعه پلیمر پادجم، شاهد پیشرفت چشمگیری در چند ماه اخیر در فاز اجرایی بودیم.

وی افزود: شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، نقش حمایتی و تسهیل‌گری خود را برای تسریع در امور به‌خصوص راه‌اندازی اولین خط تولید ABS ۵۰۰۰ به بهترین نحو ممکن ایفا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، ترکی و زمان‌پور در ادامه این سفر وارد شهرستان کنگان شده و از محل اجرای پروژه PDH-PP شرکت توسعه پلیمر کنگان، بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه پلیمر کنگان مجری پروژه PDH/PP به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم توسعه‌ای و استراتژیک شرکت پتروشیمی جم (فاز سوم) است که با هدف ساخت، راه اندازی و بهره برداری از کارخانه و خط تولید پروپیلن به ظرفیت ۶۰۰ هزار تن در سال به همراه یک واحد پلی پروپیلن در فاز اول و واحدهای زنجیره ارزش پروپیلن در فاز بعدی ثبت و تأسیس شده است.

در این دیدار ترکی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت کار پروژه PDH-PP، بر سرعت بخشی به روند اجرای این پروژه تأکید کرد.

کد خبر 471710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =