ایرانیان خارج‌نشین بالاخره آستین بالا می‌زنند

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور: طی سه ماه آیند شاهد شروع جدی سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور حوزه دانش‌بنیان خواهیم بود.

به گزارش صدای بورس,روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، در مورد سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور در شرکت‌های دانش بنیان، گفت: خیلی از ایرانی‌های خارج از کشور مایلند به نحوی در ایران فعالیت کنند و در همین راستا پیام‌های متعددی را از این دوستان دریافت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه زیرساختی که مناسب این امر باشد را نداریم افزود: یکی از برنامه‌هایی که امسال در معاونت علمی دنبال می‌کنیم استفاده از ظرفیت ایرانی‌های خارج‌نشینی است که تمایل دارند در داخل ایران سرمایه‌گذاری داشته باشند که البته باید توجه داشت سرمایه‌گذاری صرفا جنبه مالی ندارد بلکه می‌تواند فنآورانه و... نیز باشد که امیدوارم تا سه ماه آینده این سیستم شروع به کار کند.

به گزارش مشرق,معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه یکی از باورهای جدی ما این است که ایرانی‌های خارج از کشور یکی از عظیم‌ترین سرمایه‌های ما هستند خاطرنشان کرد: تا سه ماه آیند شاهد شروع جدی سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور در حوزه دانش‌بنیان خواهیم بود.

کد خبر 471685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =