۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
ریزش قیمت رهبر بازار رمزارز

در حالی که بازارها برای تصمیم گیری نرخ بهره فردای فدرال رزرو آماده می‌شوند، بیت کوین روز سه شنبه به زیر سطح ۲۸۰۰۰ دلار سقوط کرد. انتظار می رود که فدرال رزرو با وجود کندی رشد اقتصادی ایالات متحده، نرخ بهره را ۰.۲۵ درصد افزایش دهد. اتریوم نیز پایین باقی ماند و نزدیک به شکست به زیر ۱۸۰۰ دلار حرکت کرد.

به گزارش صدای بورس، بیت کوین در روز سه شنبه به زیر ۲۸۰۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا بازارها برای تصمیم آینده کمیته بازار آزاد فدرال آماده می شدند. بیت‌کوین در اوایل جلسه امروز به پایین ترین سطح روزانه ۲۷۶۸۰.۷۹ دلار سقوط کرد که کمتر از ۲۴ ساعت پس از معامله در بالاترین سطح ۲۸۶۲۶.۲۸ دلار بود. در نتیجه این حرکت، بیت کوین تقریباً با کف قیمتی اخیر خود در ۲۷۶۰۰ دلار برخورد کرد و در این فرآیند به پایین ترین سطح شش روزه خود رسید.

بازار رمزارز سرخ‌پوش شد/ ریزش قیمت رهبر بازار رمزارز

با نگاهی به نمودار، آخرین کاهش زمانی رخ می دهد که شاخص قدرت نسبی به زیر یک طبقه خودش در ۵۰.۰۰ رسیده است. در زمان نگارش این مقاله، این شاخص در ۴۶.۱۷ است و نقطه حمایت قابل مشاهده بعدی در ۴۳.۰۰ است. بیت کوین از آن زمان به بالای ۲۸۰۰۰ دلار بازگشته است و در حال حاضر با قیمت ۲۸۱۷۶.۹۱ دلار معامله می شود.

اتریوم نیز در جلسه امروز پایین‌ بود و قیمت‌ها نیز به سطح کلیدی حمایت سقوط کردند. پس از صعود ۱۸۵۱.۱۹ دلاری برای شروع هفته، اتریوم در اوایل روز به ۱۸۰۹.۱۹ دلار سقوط کرد. کاهش امروز باعث شد که دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان به زیر کف قیمت بلندمدت خود در ۱۸۳۰ دلار برسد.

بازار رمزارز سرخ‌پوش شد/ ریزش قیمت رهبر بازار رمزارز

به گزارش خبرآنلاین,از آن زمان، اتریوم از این سطح بازگشته است، این اتفاق علی‌رغم اینکه شاخص قدرت نسبی تحت یک نقطه حمایتی خودش در ۴۵.۰۰ معامله می‌شد، رخ داد. ممکن است حرکات بیشتری در روز چهارشنبه پس از تصمیم فدرال رزرو وجود داشته باشد، و احتمال حرکت بالای ۱۹۰۰ دلار همچنان روی میز است.

کد خبر 471146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =