خبر خوش برای متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو و سایپا

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو جزئیات برداشت وجه برای همه متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو و سایپا و سایر خودروهای داخلی را اعلام کرد.

به گزارش صدای بورس,مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از امکان برداشت وجه برای همه متقاضیان خرید خودرو خبر داد و گفت: حتی برای خودروهایی که این هفته تحویل داده می‌شود، هم امکان برداشت وجه وجود دارد.

«مهدی تقدسی» مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه از ساعت ۲۰ روز «۵ اردیبهشت ماه»، سامانه یکپارچه فروش برای ویرایش نوع خودرو بازگشایی شد، اظهار داشت: همه حساب متقاضیان خودرو، باز شده و مردم امکان برداشت وجه واریز شده را دارند. حتی برای خودروهایی که این هفته تحویل داده می‌شود هم امکان برداشت وجه وجود دارد.

او گفت: به همه بانک‌ها برای رفع مسدودی حساب متقاضیان خودروهای داخلی و وارداتی نامه ارسال شده و در حال حاضر سازمان حمایت هیچ وجهی را در حساب مسدود نکرده است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه حدود ۹۳۶ هزار متقاضی در این طرح شرکت و اولویت دریافت کردند، افزود: طبق اولویت و موجودی خودروی خودروسازان، پیامک به متقاضیان ارسال می‌شود و فرایند تحویل خودرو آغاز خواهد شد.

کمتر از یک هفته دیگر فرصت دارید تا مراحل ثبت نام طرح فروش فوری ایران خودرو ۱۴۰۲ که مربوط به عرضه خودروهای پژو پارس، پژو ۲۰۷، سورن پلاس و دنا می‌شود را کامل کنید.

در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ دستی، سورن پلاس بنزینی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف قرمز با شرط تحویل ۹۰ روزه عرضه شده است.

قیمت مصوب خودروهای عرضه شده در اولین فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:

محصولات عرضه شده در طرح فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه ۱۴۰۲

فروش ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخـش دوم اولویـت تابسـتان بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

لینک ثبت‌نام ایران خودرو اردیبهشت 1402

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/#/ انجام می شود؛ درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مهلت واریز وجه پیش‌فروش ایران خودرو سامانه یکپارچه

طبق اطلاعیه ایران خودرو، آخرین مهلت واریز وجه طرح فروش فوری ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه است.

برای اینکار لازم است کل وجه خودرو پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت. گفتنی است واریز وجه از ۳۰ فروردین ماه اعلام شده است.

عرضه هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو تایید شد

هایما

گروه صنعتی ایران‌ خودرو در اطلاعیه‌ای از عرضه و حضور خودروی هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها در سامانه تخصیص یکپارچه که از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، خبر داد.

ایران خودرو خودروسازی در اطلاعیه خود از عرضه هایما در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه تخصیص خودروها خبر داده و اعلام کرده است که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصول هایما در این مرحله فروش خودروهای داخلی در کنار سایر محصولات این شرکت که امکان عرضه آن‌ها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، عرضه خواهد شد.

ایران‌خودرو در این اطلاعیه خاطر نشان کرده است که اولویت‌بندی زمانی برای اختصاص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ اما با توجه به استقبال مشتریان از محصولات این گروه صنعتی، ایران‌ خودرو متعهد می‌شود که نسبت به اختصاص ظرفیت عرضه براساس برنامه تولید اقدام کند تا امکان ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر و سررسید فراهم شود.

همچنین این شرکت متذکر شده است که به طور حتم، در صورت وجود ظرفیت در خطوط تولید ایران‌خودرو، در هر مرحله از فروش نسبت به افزایش ظرفیت عرضه، اقدام و ایجاد امکان خرید متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه فراهم خواهد شد.

ثبت‌نام مرحله دوم طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت ماه در قالب فرآیند مشابه مرحله اول و با همان شرایط، آغاز خواهد شد؛ متقاضیان تمام شرایط عمومی، باید برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت با موجودی ۱۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند.

به گزارش صداو سیما,همچنین به گفته این مقام مسئول بیشتر مدل‌های شرکت‌های خودروساز در مرحله دوم نیز عرضه خواهد شد.

کد خبر 470864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =