وزارت جهاد کشاورزی اصلاح قیمت تخم مرغ را تکذیب کرد

در حالی که رئیس اتحادیه مرغداران از اصلاح قیمت‌ تخم مرغ خبر داد، بعدازظهر دیروز مدیرکل دفتربازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اصلاح قیمت‌ را به طور کل تکذیب کرد.

به گزارش صدای بورس,حمید کاشانی از توافق اتحادیه مرغداران با وزرات جهادکشاورزی بر سر قیمت جدید تخم مرغ خبر داد و اعلام کرد که قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۷هزار و ۳۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده نیز ۵۶ هزار تومان تعیین شده است.

این اتحادیه همچنین در نامه‌ای به تشکل‌های استانی خود اعلام کرده است که با در نظر گرفتن سود منطقی برای تولیدکنندگان و نظر به اجماع در قیمت تمام شده در جلسه مشترک دفتر بازرگانی داخلی معاونت توسعه بازرگانی، دفتر امور طیور تولیدات دامی و اتحادیه مرکزی مرغ تخمگذار، قیمت تخم مرغ خوراکی درب مرغداری ۴۷هزار و۳۰۰تومان و برای مصرف کننده ۵۶ هزار تومان اعلام می شود.

این اظهارات در حالیست که مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزرات جهاد کشاورزی اصلاح قیمت تخم مرغ را تکذیب کرد.

مسعود امراللهی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری همچنان همان ۳۹هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده نیز ۴۷ هزار و ۲۰۰تومان است و با فروش تخم مرغ بالاتر از قیمت‌های مذکور برخورد خواهد شد.

وی افزود:قیمت تخم مرغ باید در ستاد تنظیم بازار مصوب شود و این اصلاح قیمت هیچ مصوبه ای از ستاد ندارد.

کد خبر 470792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =