پیش‌بینی‌های نگران کننده برای بیت‌کوین!

درست زمانی که برخی از تحلیلگران فکر می کردند که بیت کوین (BTC) در آستانه ورود به فاز صعودی جدید است، بازار ارزهای دیجیتال در بحبوحه عدم اطمینان نظارتی و نشانه هایی از تضعیف شرایط اقتصاد کلان دچار رکود شد.

به گزارش صدای بورس,قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه اندکی کاهش یافت، اما در حول و حوش سطوح کلیدی در نوسان بود. بازارها منتظر اطلاعات بیشتری در مورد سیاست های پولی فدرال رزرو بودند.

با کاهش بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا پس از بهبود اخیر، فلز زرد روز سه شنبه به سطح ۲هزار دلار بازگشت. اما با افزایش نااطمینانی در مورد مسیر نرخ‌های بهره آمریکا، با سیگنال‌های تهاجمی اخیر مقامات فدرال رزرو این روند متوقف شد.

با این حال، در میان ترس از کاهش رشد اقتصادی در سال جاری، قیمت طلا با قیمت نسبتا خوب باقی ماند، زیرا تأثیر نرخ‌های بهره بالا در اقتصاد جهانی هنوز ادامه دارد.

دیروز هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۰۰۲ دلار و ۷۶ سنت رسید، در معاملات آتی نیز طلا با ۰.۲ درصد کاهش به ۲هزار و ۱۵ دلار در هر اونس رسید.

درست زمانی که برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می کردند که بیت کوین (BTC) در آستانه ورود به فاز صعودی جدید است، بازار ارزهای دیجیتال مجددا نزولی شدند.

به گزارش اقتصاد نیوز,قیمت بیت کوین پس از ناکامی در حفظ سطح ۳۰هزار دلاری، در ۱۹ آوریل به ۲۹هزار و ۱۵۸ دلار به پایین ترین سطح ۷ روزه رسید. علاوه بر این، برخی از معامله گران نگران هستند که اصلاح بیشتر ممکن است پایین‌ترین سطح بازار نزولی را بازبینی کند.

کد خبر 470463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =