افزایش ۱۰.۵ میلیون تومانی این ماشین در هر روز!

یکی از دلایل اصلی کلید خوردن استیضاح رضا فاطمی‌امین به عملکرد او در بازار خودرو مربوط می‌شد. در نهایت، وزیر صمت با وعده ساماندهی بازار خودرو کشور توانست به کار خود ادامه دهد. 

به گزارش صدای بورس,این وعده نیز مانند سایر وعده‌های این وزیر، نه تنها وضعیت بازار خودرو در این مدت را رو به بهبود حرکت نداد، بلکه باعث شد تا قیمت خودرو به صورت روزانه در حال افزایش باشد.

حال مساله‌ای که مطرح می‌شود این است که قیمت خودرو از زمانی که وزیر صمت استیضاح شد و وعده کاهش قیمت‌ها را داد، چقدر افزایش یافته است؟ کوییک این روزها جایگزین پراید شده و در زمره خودروهای اقتصادی بازار خودرو قرار گرفته است.

این خودرو در روز استیضاح وزیر صمت ۲۱۰ میلیون تومان قیمت داشت، اما امروز به ۳۶۶ میلیون تومان نیز رسید. یعنی در دوره مدیریت وزارت فاطمی‌امین، این خودرو هم به صورت روزانه بیش از یک میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرد.

با نگاهی به وعده‌های رضا فاطمی‌امین، وزیر صمت دولت سیزدهم، می‌توان پی برد که تنها بخش اندکی از این وعده‌ها به مرحله اجرا رسیده است. یکی از اصلی‌ترین وعده‌هایی که وزیر در رابطه با بخش خودرو داده بود، آزادسازی واردات خودرو به کشور بود.

وزارت صمت در ابتدا اعلام کرد که واردات خودرو از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود. اما با نزدیک شدن به پایان سال، تنها تعداد اندکی خودرو خارجی به کشور آمده است.

به گزارش تجارت نیوز,البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که همان تعداد محدود نیز به عنوان نمونه وارد کشور شده است و همچنان خبری از محموله‌های اصلی سواری‌های خارجی نیست.

کد خبر 468325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =