آغوش فولاد هرمزگان به روی شرکت‌های دانش‌بنیان باز است

حضور شرکت فولاد هرمزگان در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان، پنل تخصصی اکوسیستم نوآوری استان با محوریت صنایع فولادی و معدنی و دریایی با حضور مسئولان شرکت‌های فولاد هرمزگان، صبا فولاد خلیج فارس، فولاد کاوه جنوب کیش، مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه هرمزگان و رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس برگزار شد.

‎در این جلسه، شاهین زارع، مدیر متالورژی، طراحی و توسعه محصولات شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: متاسفانه برای رفع بسیاری از نیازهای فولاد هرمزگان، ناچار به سفارش خارج از استان هستیم. ریخته‌گری قطعه یا کارگاه عملیات حرارتی برای ساخت قطعات یدکی در استان هرمزگان وجود ندارد و به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب، این کمبود به شدت احساس می‌شود.

‎وی تاکید کرد: در صورتی که هدف تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان و منطقه ویژه خلیج فارس محقق شود، بیش از ۱۵ هزار شغل به طور مستقیم در این استان به وجود خواهد آمد. همچنین صنایع فولاد قادر خواهند بود حداقل چهار برابر شغل غیر مستقیم در صنایع پشتیبان ایجاد کنند.

‎زارع خاطرنشان کرد: در فولاد هرمزگان هیچ محدودیتی برای پذیرش پایان‌نامه‌های دانشگاهی نداریم. همواره از همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، طرح‌ها و ایده‌های آن‌ها استقبال می‌کنیم و درهای فولاد هرمزگان به روی آن‌ها باز است اما شرکت مورد نظر نیز باید بتواند به نیازهای فولاد هرمزگان هم از نظر میزان تحویل سفارش و هم دانش فنی به خوبی پاسخ دهد.

کد خبر 465807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =