آپارتمان های نوساز شمال تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش صدای بورس اگر علاقه به خانه‌های لوکس و زیبا دارید، خرید منزل در مناطق شمالی تهران میتواند برای شما جذاب باشد. مناطق شمالی تهران جزو مناطق گران قیمت تهران است و به علت کوهپایه‌ای بودن، آب و هوای پاک و مناسبی نسبت به سطح تهران دارد؛ در نتیجه عده‌ای از مردم که بودجه کافی دارند، اقدام به خرید خانه در این منطقه میکنند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های شمالی تهران را دارید، با سرمایه‌ای معادل ۳۵ میلیارد تومان، میتوانید آپارتمانی نوساز با متراژ ۲۲۰ متر در محله محمودیه با ۳ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحد نوساز دیگری با متراژ ۱۵۲ متر و ۳ اتاق خواب در محله زعفرانیه را میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۳۲ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در همین محله با متراژ ۲۱۰ متر و ۳ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این سازه، ارزشی معادل ۴۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی ۸۲ متری در محله تجریش که ۲ اتاق خواب داشته باشد و به تازگی نیز ساخته شده باشد، به بودجه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۹۵۴ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی نوساز در منطقه الهیه با متراژ ۲۰۸ متر و ۳ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲۷ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی نوساز دیگر در همین محله با متراژ ۲۰۰ متر و ۳ اتاق خواب معادل ۲۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۲۰ میلیارد تومان نیز میتوانید آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۶۰ متر و ۳ اتاق خواب را در ولنجک خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصادآنلاین

مسکن

کد خبر 462804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =