۵۷ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

در بازار قراردادهای آتی در هفته سوم آبان بیش از ۵۷ هزار قرارداد به ارزش نزدیک ۳۸۵ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد. سهم زعفران از حجم قراردادهای آتی، نزدیک ۳۷ هزار قرارداد به ارزش نزدیک ۱۴۷ میلیارد تومان و سهم صندوق طلا از این معاملات بیش از ۱۸ هزار قرارداد به ارزش ۲۳۴ میلیارد تومان بود.

به گزارش صدای بورس، ۵۷ هزار و ۶۲۷ قرارداد آتی به ارزش نزدیک ۳۸۵ میلیارد تومان در بازار مشتقه در هفته منتهی به ۲۰ آبان دست به دست شد. بیشترین سهم معاملات بازار قراردادهای آتی در هفته ای که سپری شد، متعلق به زعفران با ۳۷ هزار و ۵۰۰ قرارداد به ارزش بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان برای سه موعد تحویلی آبان، دی و اسفند سال ۱۴۰۱ بود.

برای صندوق طلا نیز ۱۸ هزار و ۲۵۱ قرارداد به ارزش بیش از ۲۳۴ میلیارد تومان در سه موعد تحویلی آذر و بهمن ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ در هفته منتهی به ۲۰ آبان دست به دست شد.

نقره هم با دست به دست شدن یک هزار و ۸۷۶ قرارداد به ارزش نزدیک ۳ میلیارد و ۸۱۱ میلیون تومان در دو موعد تحویلی آذر و دی ۱۴۰۱ روبه رو بود.

به گزارش کالا خبر,از لحاظ حجم، زعفران با سهم ۶۵ درصدی بیشترین سهم را از حجم کل قراردادهای آتی و صندوق طلا با سهم ۶۱ درصدی بیشترین سهم را از ارزش کل قراردادهای آتی را در اختیار داشتند.

سهم زعفران از ارزش معاملات نیز ۳۸ درصد و سهم صندوق طلا از حجم ۳۲ درصد بود.

۵۷ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

۵۷ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

۵۷ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

کد خبر 462506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =