رییس سازمان برنامه: امسال و سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای حامل های انرژی نداریم

مسعود میرکاظمی تاکید کرد: هیچ افزایش قیمتی برای حامل های انرژی امسال نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته ایم.

به گزارش صدای بورس،رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: کار تهیه بودجه۱۴۰۲ در سازمان برنامه و بودجه تمام شده و آن را این هفته تحویل دولت می دهیم.

میرکاظمی درباره مراحل تدوین بودجه ۱۴۰۲، اظهار کرد: تهیه برنامه توسعه هفتم و بودجه سال بعد را آغاز کرده‌ایم. طبق زمانبندی تا ۱۵ آبان باید بودجه شرکت ها را تهیه می کردیم که تهیه شده و تحویل مجلس داده شده است. نظر رییس مجلس آن است که برنامه هفتم زودتر داده شود، ولی چون سیاست های کلی اخیرا داده شده نمی شد برنامه را زودتر داد.
وی ادامه داد: این هفته بودجه را تحویل دولت می دهیم. تقریبا کار بودجه در سازمان برنامه و بودجه تمام شده است. امروز ویرایش و به دولت تحویل داده می‌شود. بعد از تصویب دولت، اگر مجلس بپذیرد آن را تحویل مجلس می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، میرکاظمی تاکید کرد: هیچ افزایش قیمتی برای حامل های انرژی امسال نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته ایم.

کد خبر 462382

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • با هر عطسه، نرخ ارز در ایران جابه‌جا شود

    با هر عطسه، نرخ ارز در ایران جابه‌جا شود

    نایب رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی خاطر نشان کرد: فاصله ارز نیما و ارز آزاد هر چقدر افزایشی شود نقش بخش خصوصی در صادرات کمتر می‌شود چراکه بخش خصوصی نمی‌تواند با ارز 36 هزار تومان جنس خریداری کند و با ارز نیمایی آن را پس بدهد.

  • کاهش قیمت نفت عمیق‌تر شد

    کاهش قیمت نفت عمیق‌تر شد

    قیمت نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر آماری که رشد بیش از حد انتظار ذخایر آمریکا را نشان داد و همچنین افزایش آمار ابتلا به کووید در چین، کاهش پیدا کرد.

  • جزئیات راه‌اندازی مناطق آزاد مشترک ایران و روسیه

    جزئیات راه‌اندازی مناطق آزاد مشترک ایران و روسیه

    دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یکی از ماموریت‌های دولت این است که با روسیه و کشورهای اوراسیا درباره مناطق آزاد مشترک اقدام ویژه و عملیاتی انجام شود.

  • تأمین مواد اولیه؛ چالش فولادسازان

    تأمین مواد اولیه؛ چالش فولادسازان

    مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: یکی از چالش‌های مهم فولادسازان، تأمین مواد اولیه است.

  • بودجه ۱۴۰۲ شرکت‌های دولتی تقدیم مجلس شد

    بودجه ۱۴۰۲ شرکت‌های دولتی تقدیم مجلس شد

    بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه در حالی امروز بودجه شرکت‌های دولتی تقدیم مجلس شد که بر اساس مفاد لایحه مذکور، بالغ بر ۵۶۷ هزار میلیارد تومان به عنوان سرمایه گذاری قابل انجام در سال آتی برای شرکتهای دولتی لحاظ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =